Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veide meg for første gang siden jeg ble gravid i dag, hos lege og har bare gått opp 9 kilo...Jeg var slank da jeg ble gravid. I forige svangerskap la jeg på meg 30 kilo, så jeg har ikke ønsket å ha så mye fokus på vekt nå, så lenge blod/urinprøver har vært normale. Legen var ikke så bekymret for baby, hun sa at den tar et den trenger uansett, men at jeg burde spise oftere og mer for å få opp blodtrykket og bli i bedre form.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått opp 21-25 kilo. Gleder meg så forbanna sinnsykt til jeg får ut babyen og vekta slutter å gå oppover!

Skrevet

jeg har gått opp 20 kilo til nå:( off off... har enda litt over 2 uker igjen til termin...

Skrevet

Huff.. Har lagt på meg 11 kg allerede og fortsatt 6 uker igjen til termin.. Håper en del går bort når jeg skal amme

Skrevet

10 kg. Men jeg tok av nesten 15 før jeg ble gravid da, så jeg er fornøyd jeg... Har ikke tenkt spesielt på mat, heldigvis ikke hatt så innmari lyst på mye mat heller, spist vanlig.

Skrevet

Jeg har bare gått opp 5 kilo, er åtte uker til termin. Når la dere på dere? er litt bekymret for at jeg ikke har lagt på meg mere..

Skrevet

Jeg har gått opp ca 16 kg.. Har 4 uker igjen. Den siste uka har jeg gått opp mye, i tillegg fått endel vann i kropen. Huff!!!!

Sist gikk jeg opp 20 kg, og fikk 3 uker før tiden.

Da hadde jeg også mye vann i kroppen, og det forsvinner heldigvis fort etter fødselen... Gikk ned 10 kg på sykehuset!

Skrevet

Hehe, sånn hade jeg det sist også. Vet ikke om du har tenkt til å amme, men etter forige svangerskap da jeg la på meg 30 kg raste jeg ned i vekt og etter 3 mnd var jeg like slank. Man går ofte raskere ned når man ammer. Nå tenker jeg mest på at jeg gleder meg noe sinnsykt til å begynne å trene igjen. Formen min er helt forjævlig, og jeg kunne egentlig bare ha sovet døgnet rundt hvis jeg hadde hatt mulighet til det. Jeg forsøker å spise sunt og variert men ingenting er godt. Har bare lyst på Cola og epler...hurra:(

Skrevet

Sist kontroll (i uke 29) , hadde jeg lagt på meg 3 kg. Nå er jeg i uke 31, aner ikke om jeg har lagt på meg mer...har ikke vekt hjemme ;)

Skrevet

Det var til Babygullz, forresten;)

Jeg har 4 uker igjen og synes selv at 9 kilo er lite. Er 180 høy også, så det er mange som hele tiden sier at jeg er "liten".

Skrevet

Har 6 uker igjen til termin å har gått opp 4 kg.

Skrevet

9uker til termin og 7kilo til nå.. men de kommer nokk snikende :S

Skrevet

9 uker til termin og opp 11-12 kg.

må bare innrømme at ræva er blitt unødig stor her ja........... det er jo ikke der babyen ligger...........

men men...noen uker med amming, samt godtestopp når jula er over så går det seg vel til.

Skrevet

er 30+3 i dag og 10 kg tyngre... kjennes greit nok (har ikke fått tykk rompe eller tykke lår, men litt her og der..) og er gjennomsnitlig sa jordmor.

Skrevet

Jeg er 32 uker, og har lagt på meg 5 kg.

Men driver å går litt opp litt ned hele tiden. sånn snakk om noen gram da, men vekta kommer vel hos meg også.

Skrevet

Det er godt å høre at det er flere som ikke har lagt på seg så mye. Selv er jeg ikke så bekymret for størrelsen på rumpa, men på hvor lang tid det tar å få den stram igjen....Har heldigvis en sinnsykt bratt bakke opp til huset vårt, det blir vel en del trilleturer oppover der etterhvert.

Skrevet

Okei=)

Ja jeg har tenkt å amme, Lova..og håper jo d vil gjøre susen;) hu ene jm på sus sa at amming tok tak i fettreservene som har lagt seg på hofter/rumpe og lår..så håper hun har rett;)

men jeg hører jo så mye forskjellige erfaringer..noen går opp, noen går ned, andre står stillt...Blir spennendes å se da, men først må jeg jo få født=p

Skrevet

10 uker til termin og jeg har gått opp 20 kilo!!! Synes det er fælt, klarer jo ikke gjøre noe. Veide 53 før jeg ble gravid, og er ikke vant til å ha så mange kilo å drasse på.. Gikk opp 20 kilo sist jeg var gravid også, men de forsvant ganske fort. Håper det går like greit denne gang!

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg er 33+0 og har bare gått opp 3 kilo.

Jeg tror nok babyen har det bra, for legen har ikke reagert på at jeg ikke har gått opp så mye.

Jeg håper bare ikke at jeg kommer til å gå langt ned etter fødselen, under den vekta jeg hadde fra før mener jeg.

Skrevet

8-9 uke til termin lagt på meg 4-5 kilo. Er kraftig fra før, så er veldig fornøyd med at bayen vokser men ikke jeg!

Skrevet

31+4 og opp 12,5 kg.

Overvektig fra før, så prøver være sunn og trener 2-3 ganger i uken. Men nå kan jeg ikke det lenger, pga jeg svømte, og det kan se ut til at slimproppen har kommet delvis ut.. Veldig trist at jeg ikke får svømt, men nå er det jo under 9 uker til termin, så jeg får bare være superflink med maten.

Skrevet

mei&mi *venter gutt 24/12*

hvor høy er du? vi veier nemlig omtrent det samme nå, og er kommet omtrent like langt. jeg er 73 kg nå. startvekt var 61 da. Men jeg er bare 160 høy, så jeg ser jo ut deretter også nå. rene medisinballene i stabler oppå hverandre her hehe:-))

Skrevet

har lagt på meg 17-18 kg, har igjen 5 uker...synes egentlig det er ganske mye, men skal amme, så får håpe det hjelper noe på vekta :) begynner å bli tungt, egentlig ganske tynn fra før, så trappene er et helvete :P hehe...

men er ikke så lenge igjen nå da, gleder meg til å få den lille i hus :)

Skrevet

4 kg... Er 36+4 idag... Er 173 høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...