Gå til innhold

Noen som bruker/ har brukt ARNICA D-6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan man skal bruke Arnica D-6.

Skal kulene smelte på tungen? Løses opp i vann? Evt. hvor mange kuler? Skal de brukes mens man føder, etter man har født?

Takk på forhånd! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, eg har fått råd om og har kjøpt inn desse 3 homeopatiske midla til bruk under og etter fødsel: Arnica montana D 30, Caulophyllum thalictroides D 30, Pulsatilla D 30 og Nux vomica D 30. Homeopaten som ga rådet, brukte sjølv dette under sine fødslar, med god hjelp. Men arnica har eg fått beskjed om er til etter fødselen, for å stoppa blødning? Caulopyllum er for fortare opning og smertelindring, Pulsatilla mot smerter, ved tårer og oppgitthet og Nux vomica mot sinne, kvalme og smerter.

Skal ta 3 piller om gonger og la dei smelta i munnen, gjerne kvart 30. minutt, fekk eg beskjed om.

Har født tre gonger før, men aldri prøvd homeopati under fødsel, så spent om det gjev nokon effekt. Har også for fyrste gong prøvd modningsakupunktur, og det ga stor framgang i modning av livmor frå den eine sjekken til den neste, og så sterke kynnarar at eg hugsa kor vonde riene blir...

lukke til med fødselen!

Skrevet

Altså, det var fire ulike middel, som du ser!

Skrevet

Takk for svar!

Jeg har og brukt akepunktur og homeopatiske middler gjennom hele svangerskapet.

Bare lurte på Arnicaen.. Det har hjulpet meg VELDIG! Spesielt i forhold til fødsel. Har en jente fra før.

Skrevet

Hei litlemor; Er det bare å kjøpe disse midlene hos en homeopat?

Hva koster de?

På forhånd takk : )

Skrevet

Jeg kjøpte Arnica på svaneapoteket. Det har de en del homeopatiske middler.

Var ikke så dyr, husker ikke hva den kostet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...