Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hvordan kan folk si det så skråsikkert egentlig? Fikk høre det igår. Har rundt 5 uker igjen, og ei sa til meg at hun var sikker på at jeg ikke kom til å gå ut, for det så hun på ansiktet mitt. Ja ja... tenker jeg for meg selv da. Vi får se. Babyen kommer når den kommer. Jeg stoler ikke blindt på det liksom, selv om babyen godt kan komme litt før for min del. Men hvordan ser de det liksom?
babygullz <3 vilde Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Den kommentaren fikk jeg også... her er jeg på dag -5 Men så fikk jeg også denne fra en som tror han er kjempemorsom; 10 dager over, hehe. Ja, d var kanskje morsomt 1 gang..men ikke 5 ganger daglig...Spesielt ikke nå
MammaMia123 Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Veel, så langt fra terminen høres det jo litt rart ut at de ser at du skal få før tiden. Men sist, så sa ei venninne av mamma til meg at: du føder snart du! Og dagen etterpå starta fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå