Gå til innhold

Flere som har barn som er eller har vært rompeakere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 10,5 mnd begynte med rompeaking npr hun var 10mnd, har adri krabbet og har tydeligvis ingen interesse av å prøve.

Begynte barna deres å gå til "normal" tid selv om de var rompeakere? Eller kan det forsinke et eller annet? Blir overgangen vanskeligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi var rompeaker, he he morsomt syn var det:o). Hun begynte aldri å krabbe, hun tok sine første skritt da hun var 16 mnd. Og da gikk hun sidelengs den første tiden.... Så hun var vel ikke så normal kanskje.. Men da hun først begynte å gå var hun veldig sikker og det ble sjelden knall og fall.

Skrevet

Minsta starta å humpe rundt på rumpa da hun var 6mnd gammel ( tidlig ut den frøkna), men hun krabba i tillegg litt fra 5mnd vel og merke. Reiste seg opp 7mnd gammel og gikk selv da hun var 9mnd....inntil hun gikk selv så aka/humpa hun rundt på rumpa når hun ikke gikk rundt møblene.

Så jeg tror ikke det har noe å si.

Skrevet

Både jeg og samboern har vært rompeakere! :) Så da ligger det vel litt i genene det at Emilie blir det og! :) Hun beveger seg rundt på rompa nå, men ikke sånn bevisst! :)

Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Lillesøsteren min var rompeaker, og hun krabbet aldri. Gikk rett fra "aking" til gåing, var vel 12-13 mnd når hun begynte å gå...

Skrevet

Takk for svar! Godt å høre at de begynner å gå uten store problemer alikevel! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...