babygullz <3 vilde Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Kjennes ut som hele meg er av ull jo! og at sola steker som bare d! Må dusje flere ganger om dagen nå... flere som har hatt d sånn på slutten?
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 ja kjenner til problemet... helt grusomt å være så varm... jeg snur sikkert dyna 100 ganger i løpet av en natt... men d er godt vi snart er ferdig... får håpe du føder snart hvertfall... stakkars får helt vondt av deg. må være slitsomt å gå på overtid.. men kjenner du anette? kjenner du henne godt... ?
babygullz <3 vilde Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Ja jeg håper snuppa mi finner veien ut snart altså... blir sliten i hodet av alt rundt dette her... Er såvidt jeg vil svare hverken tlf, sms eller msn lenger fordi d er samme dumme spørsmålene fra mennesker som ellers aldri bryr seg, som gjentar seg, og det gjerne flere ganger daglig... Mest gal blir jeg av min mor, som har sagt hele tiden hun ikke vil vite noe før babyen er født, som ringer snikende for å fortelle meg at hun har tørket av kjøkkenbenken...Skjønner godt hun er nyskjerrig og bryr seg, men hvorfor ikke bare ringe å spør helt åpenlyst om d har skjedd noe, istedenfor å slu seg rundt på den måten?=p hm.. hvem anette? kjenner et par av dem...
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 off, ja d kan jeg forstå.. er ikke kjekt når folk maser og maser... du gir jo en lyd når ho har kommet uansett... men er ikke alltid lett å forstå for folk...jeg har selv sluttet å svare på sms om han har kommet og jeg har enda 17 dager igjen til termin og er drit lei allerede... hehe.. off er ikke bare gleden å gå gravid... anette ja, ho fikk en liten gutt i slutten av juli... vet du hvem jeg mener nå?
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Huff ja, er vaaarm om dagen jeg også!!! Kunne glatt gått ute i en tynn topp, men fornuften sier meg at jeg i det minste bør ha et skjerf i halsen og en jakke utapå. Det gjør ikke akkurat saken bedre at jeg ikke får igjen jakkene mine heller Kjenner forresten også til det der med at folk maser... Alle spør om jeg kjenner noen tegn.... Tegn??? Tror du jeg hadde vært ute og rusla på senteret/spist lunsj osv om jeg hadde kjent tegn på at fødselen er igang??? Og mamma da, hver gang jeg ringer er det sånn spørrende hallo?!?! Det er fortsatt en uke til termin, så det er litt slitsomt at hun tror det er igang hver gang jeg skal prate med henne... Men men, som med alt annet så mener de det nok bare godt. Vi får prøve å tenke positivt! Krysser fingrene for at det snart skjer noe med deg
Ludviginne - mamma!! Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Varmt her også ja. Sokkene forsvinner fort så fort jeg kommer inn gjennom dørene her ja. Våknet av den svetteeimen om natta her, og jeg som bestandig har ligget under dyna, klarte ikke tanken på å trekke den rundt meg. Men det er faktisk bedre nå, enn det var for noen uker siden.
babygullz <3 vilde Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2008 Aha, henne ja. nei, kjenner henne ikke no godt i grunnen, møtte henne i danmark for et par år siden, hadde naboleiligheter der og kom jo fra samme by så da kom vi i snakk...har en del felles bbekjente bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå