anjaslilje Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 holder ikke ut.. er skikkelig kvalm og får ikke i meg mat.. det sliter skikkelig på humøret.. kaster ikke opp men er utrolig kvalm hele tiden. Når vil det gå over?...
anjaslilje Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. oktober 2008 dytter denne igjen jeg altså..
trine->mai07 og juni09 Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Varierer veldig fra person til person.. Sist var jeg bare kvalm noen få dager. Men etter uke 12 var det slutt på kvalmen. Nå derimot er jeg stikk motsatt. Konstant kvalm så fort jeg ikke spiser. Men kan jo ikke spise hele tiden. Håper det gir seg rundt uke 12. Prøv og drikke farris blandet med eplenektar.. Litt salter og er friskt.
Crême Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Vet hvordan du har det. Har vært veldig kvalm siden uke 6. Fikk resept på Afipran, og det har hjulpet noe, tatt den verste kvalmen og gjort at jeg har kunnet spise noe. Er nå i uke 12, og kvalmen har så vidt begynt å avta. Håper inderlig den forsvinner helt, for det er utrolig slitsomt å være så kvalm. Er lett å miste motet, men det er heldigvis lys i enden av tunnelen
casandra1980 Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Var kvalm til i uke 11,det var helt ekstremt.Kunne ikke spise noe for alt kom opp igjen.Hadde egentlig ikke så veldig lyst på mat heller.Det var utrolig slitsomt og jeg ble kjempe deppa utav det tilslutt:( Men gud så deilig det er når det er over. Kjøpte seabands på apoteket,de hjalp pittelitt.
Avokado Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 her var det ganske ille. Eneste som hjalp her i gården var akupunktur. Er i uke 29 og spyr fremdeles. Men, er blitt betraktelig bedre. Kan leve med det ut tiden.
1974 Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Føler med deg! Det er helt grusomt å gå rundt å være så kvalm. Jeg hadde enkelte dager innimellom fom uke 9 hvor jeg var kvalmefri. Så det er håp i sikte. Fom uke 12 har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt. Jeg prøvde seabands men det hjalp ikke meg..dvs de fikk meg til å kaste opp noen ganger..så hadde litt virkning..men det beste var å mikse eplejuice og farris. I perioder fikk jeg kun i meg ristet loff m smør og evt litt syltetøy og kokt hurtigris..uten noe på/i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå