Opp og ned er like langt Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hadde ikke vært mange barn i verden da..! Hadde blitt temmelig folketomt:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Ja sant?! Synes vi skal være litt snillere mot hverandre. Er da ingen som er perfekte. Det viktigste er å se barna våre, og gjøre det beste vi kan for deres utvikling. Men alt med måte.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Men noen burde kanskje vurdert å utsette barm til de er ferdig å bare være kjærester og dra på kjærlighetsferie alene.
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 ...for ikke å snakke om de som røyker i svangerskapet, går ut på byen for tidlig (evt for lite og ikke tar vare på vennene sine), har barn i barnehagen når de er for små/ikke har barn i barnehagen, ammer for kort tid/ammer alt for lenge, eller gud forby ikke ammer i det hele tatt....
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Folk som enten denger ungene, missbruker dem på annet vis, ligger rusa og ikke sørger for at ungene har det de trenger av mat, stell og kjærlighet, foreldre som gir seg totalt faen av andre grunner...vel....slike folk burde aldri had barn.... Utover det så kan andre gjøre mye som jeg er uenig i uten at det gjør dem uskikket som foreldre i mine øyne, men de tar kansje valg jeg ikke ville tatt, på lik linje som jeg sikkert gjør ting som andre ikke ville gjort :-) Kan godt diskutere diverse valg og metoder så busta fyker her inne, men driver ikke å stikker nesa mi i bagateller sånn i RL...
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Enig med deg. Misbruk og omssorgssvikt på en eller annen måte kvalifiserer til at man kan si at foreldrene ikke burde ha fått barn. Utover det får det meste være opp til hver enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå