Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Nei det tør jeg rett og slett ikke. Så en liten trailersnutt på tv en kveld, og nakkehårene reiste seg bare ved det. Hm, får holde meg til barnefilmene tror jeg
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg tør heller ikke!! Har sett litt av den første bak hendene en gang jeg følte jeg hadde et modig øyeblikk. Men den er så ekkel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå