Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er 33 uker og har de siste par ukene kjent smerter i underlivet, litt på siden på en måte. På de to "beina" som er innenfor de ytre kjønnsleppene (hvis dere forstår hva jeg mener). Kjennes ut som jeg har sittet på noe hardt lenge og at det derfor er ømt. Hva kan dette være for noe?
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 jeg har slike smerter du beskriver + vondt foran i lysken, og helt nederst i magen, samt symfysen. hos meg skriver smertene seg fra bekkenløsning.
stinky-monkey Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Dette er helt vanlige smerter å ha sånn på slutten. Jeg går liksom bare å venter på de smertene nå...he, he! Jeg er også 33 uker på veg, og har enda ikke kjent noe til de smertene (som jeg er ganske sikker på er det samme som bekkenløsning). Innbiller meg at de smertene har komt rundt denne tiden med de andre 3 sv.skapene mine. Det er hvertfall helt normalt, men helt j... vondt..he, he :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå