flust Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Husker at jeg syntes at de ble litt mindre morsomme på slutten, altså de siste sesongene, men har ikke full oversikt.
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Det fins morsomme enkelt-episoder i alle sesongene syns jeg, men er enig i at de første er best. Og de KLART mest engasjerende er når det stormer som verst rundt Rachel og Ross - jeg griner like mye hver gang jeg ser den der de gjør det slutt. Og jeg ler like mye hver gang Ross stormer ut etter å ha tilstått å sovne mens han leste Rachels brev - "it was 18 pages!!!! - - - - FRONT AND BACK!" Ah, må grave fram DVD - kassen i kveld!
flust Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Er nemlig språklærer og tenkte jeg skulle kjøpe en sesong-dvd slik at jeg kan bruke en episode nå og da, på det aktuelle språket selvfølgelig, til å sprite opp undervisningen med. Vil jo helst ha den morsomste da
flust Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, ja den episoden er jo bare knall!
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Sesong 2 og 3 tror jeg er de sprekeste, uten at jeg husker helt nøyaktig hva som skjedde - men da hadde liksom alle karakterene fått "satt seg" og funnet sin rolle - og alle plot'ene var helt nye og ubrukte.
Kakeåndsen Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Hallo! Skal ikke komme med noen Friends vurderinger.... Men måtte jo hilse:) En evighet siden sist. Er du gravid igjen? Og gratulerer med, dog en stund siden nå, skifte av sivil status;) Bra med dere ellers? Vi har det helt topp, bare litt logistik-problemer og sjonglering fra min side siden jeg egentlig har lyst til å være mest mulig sammen med jentene samtidig som jeg er gal nok til å være ekstremt glad i jobben min. Aller helst skulle døgnet hatt noen flere timer. Akkurat nå sitter jeg på Gardemoen pga kurs, og lange dager gjør det lite effektivt å reise hjem for å sove der mens også barna sover og jeg ikke får sett de likevel. klem
Groosalugg Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg vet ikke hvilken sesong det var jeg, kanskje den første? Men den morsomste episoden jeg husker er den hvor Joey skal spille i film. Han skal spille Al pacinos rumpe.. Haha!
flust Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2008 Hei! Så koselig å høre fra deg! Takk for gratulasjonen! Alt er bra her, bortsett fra at jeg er på studietur i sydligere strøk, men nå lengter jeg hjem!!! Stemmer at jeg er gravid igjen 6 mnd på vei, 3 mnd. igjen. Har termin i januar. Gleder oss veldig til lillemann kommer Jepp, min kjære får det han ønsket seg mest denne gangen Det med at døgnet skulle helst hatt flere timer kjenner jeg meg veldig godt igjen i. Helst ettermiddagstimer skulle det vært mer av. Det er de som er morsomst, synes jeg. Vi er midt oppe i en veldig hektisk høst, men jeg trøster meg med at når det blir juleferie skal den vare et helt år. Juhu! Klem
hit og dit Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Synes det er så mykje kjærlighetsdrama i sesong 1 og 2, delvis 3. Liker best 5, 6 og 8. Synes serien blir betre og betre eg, då karakterane kjem meir og meir fram etterkvart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå