Gå til innhold

nå har jeg kjøpt bursdagsgave til sara! vil dere se??


line_n & sara

Anbefalte innlegg

falt helt for dette

http://sprell.no/index.asp?side=produkt&snr=1&cid=212&pid=927&utsolgt=1

stakk innom sprell for moro skyld, og oppdaget et bittelite lekepiano! rå søtt, og hadde en morsom lyd!

kommer garantert til å angre meg når hun får den, og begynner å "spille" men den var så søt, at jeg klarte ikke å motstå den!

satser på et kreativt og musikalskt barn, ja!

prøver også å få kjøpt disse fra en amerikansk nettbutikk

http://www.babygoesvintage.com/abcwobl.html

håper de shipper til norge, for jeg har falt helt for denne vintage looken til barnerommet! :)

hva planleger dere å gi de små til 1.årsdagen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble du litt inspisrert av Marit Larsen på senkveld? =)

 

Veldig fine gaver, likte klossene kjempe godt. vil også ha! :D

 

Har ingen aaanelse hva mini skal få. Noen leker og litt han trenger kanskje. Aner ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt det lille pianoet ja! Spørs om det er like søtt å høre på.. ha ha..:) Var fine de byggeklossene også.

 

Har ikke begynt å tenke på hva vesla skal få enda. Hun trenger vel både klær og leker så det er skulle ikke være noe problem å finne noe hun trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med lekepiano, ja! Man kan aldri begynne for tidlig med kulturelt påfyll :)

 

Når noen spør hva vi ønsker til Helena i bursdagsgave, sier jeg i hovedsak klær og leker. Hun trenger jo endel klær i forbindelse med barnehagestart, og så trenger hun litt flere "stor jente"-leker. Er ikke helt sikker på hva vi skal kjøpe til henne selv, men jeg holder en knapp på lær å gå-vogn fra Brio (det er blitt så kul design på dem nå!) og/eller prinsesseservise fra Porsgrund porselen. Gleder meg til å feire ettårsdagen hennes med fullt hus og stormende jubel! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...