Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 siden jeg gikk ut av ungdomsskolen og hele 15 år siden vi hadde jubileum......det er ikke til å tro. Og jammen dukket det opp en innbydelse i posten idag, om at nå skal vi feire hele 25 år. Det blir moro!!! Moro å se igjen alle og høre hvordan de har det:-) Ringte opp hun ene som hadde organisert festen og vi skravlet som om vi skulle hatt daglig kontakt i alle disse årene, noe vi ikke har hatt. Tror jammen det er 15 år siden jeg så henne sist. Men likevel var skravla igang etter ca 1 sekund:-) Jeg kjenner at jeg gleder meg allerede selv om det er noen uker til, og håper alle kan komme:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Du de klassevennene dine må vel ha regnet feil??? Kan ikke være 25 år siden det vel???? Jeg har kun vært på 10 års jubileum jeg, og det var nesten så håpløst som det kunne få blitt. Der var vi ikke på skraver`n kan man si;-)) Så gøy, men 25 år da du...... det kan ikke stemme, jeg gir meg ende over;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Ja det er litt sprøtt å tenke på! Vi hadde fest med alle klassene på samme trinnet sist, da var jeg med i arrangørkomiteen og det var jammen litt av en jobb. Husker jeg måtte dra på ungdomsskolen for å finne gamle adr.lister på de vi ikke klarte spore opp. Og da hadde jeg med liten nyfødtfrøken på bare få uker. Satt og ammet på lærerværelset sammen med rektor og gamle lærere. Det var hyggelig og koselig at de alle som en kjente meg igjen:-) Dengangen inviterte vi med alle lærerne og alle unntatt en kunne og kom:-) Kjempemoro var det, selv om jeg ikke kjente igjen alle sammen, og det er nå 15 år siden....tenk hvordan det blir denne gangen da! Jaja, moro blir det ihvertfall å se igjen gamle kjente:-)
allerhelstNorge Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Er det bare klassen din eller? Jeg har nemlig IKKE fått invitasjon. Er sikkert ikke ønsket som deltager jeg da..... SNUFS og lei seg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2008 Det er bare klassen min ja.......de syntes det ble litt mye jobb å arrangere for alle klassene og det husker jo vi godt!!! Men jeg lover fullt referat altså;-)))
allerhelstNorge Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Det var jo på en måte "betryggende" å høre, for da slipper jeg å vurdere om jeg har råd og tid og sånn til en kjapp week end tur til Norge:) Satser på 30års felles jubileumsfest jeg da. Og det ender vel med at vi må innta arrangementskomiteen som vanlig:). Hils alle de unge menneskene i c-klassen. Og så avventes FULLT referat så snart du slår opp øya den påfølgende dagen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2008 Fniiis:-) Ja det blir vel oss det da skal du se - igjen:-) Men moro var det jo virkelig!!! Og seffern skal du få fullt referat - ingen detaljer utelates:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå