blond Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Arrangerer dere halloweenfest eller har dere ingen tradisjon for det? Jeg er glad for at det ikke har blitt noe krav om det enda og håper at det ikke skjer neste år heller, men det er vel bare et spørsmål om tid før det blir vanlig her også. Hva slags forhold har dere til h?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Har vel vært på 3 halloween fester de siste 5årene. Kan ikke si jeg har noe forhold til det, har bare blitt innvitert, og da går man jo.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Ingen forhold til Halloween - aldri vært på Halloween fest.. Og håper egentlig at det er en"tradisjon" vi ikke får her..
metaMORfose Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg synes Halloween er en fordømt uting! Som leder i bhg har jeg lagt ned veto mot Halloweenfest på jobb. Det er så mange andre ting man kan feire som er hyggelig!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 ja, det er vel ved slike ring at vi merker at vi er gamle...hehe:)Når barna våre blir stor så er det en selvølge å feire halloween, vil jeg tro den rettningen den har tatt... Barna mine har vært ute på Halloween, nesten siden de kunne gå...uten at jeg har pushet på, har aldri hatt h-fest o aldri vært på det heller...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 uff.... så mye skrivefeil... men dere skjønner vel hva jeg skriver...
yasmina Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Her slipper vi ikke unna Halloween, er fering i barnehagen og somregel noe utenom det ogsaa. Men de gaar ikke paa doerene, iallefall ikke her ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå