Gå til innhold

jeg har den beste arbeidsgiveren!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen fet lønn, ingen "viktig" jobb, men:

Vi har fasjonable garderobelokaler, alle har to skap, et til sivilklærne og et til uniform.

Mange dusjer, rene og pene toalett, massajestol, trimrom, solarium - alt gratis, selvsagt.

Betaler 10 kr dagen for lunsj buffet (kaldmat+salatbar), av og til diskes det opp med varmt, store marsipankaker og fruktfat.

Alle får den lønna de skal ha, ingen krangling på tillegg osv fra ledelsen.

Alle får så mange uniormer de trenger (ingen krise-vask etter kveldsvaska, for å få ren jakke til morran) og vaskeriet vasker og presser.

De gir sesonggaver til de ansatte (påske: termos+termokopper, jul: deilig ullteppe osv),

inviterer til julebord med partner,

grøtfest og julefrokost

Sommeravslutning

Blåtur

Og grunnen til at jeg skryter av min arbeidsgiver er et brev i posten i dag (jeg er i permisjon): Invitasjon til baby-treff. Mange som har fått barn for første, andre, tredje, fjerde, til og med femte gang. Derfor har vi gleden av å invitere *meg og min datter* til babytreff med lunsj dato sånn og sånn. Dette fordi vi ønsker at *arbeidsplassen* skal være et møtested for de ansatte og deres barn.

Vennlig hilsen *verden beste arbeidsplass*

Så deilig å ikke bli glemt selv om man er borte et år!

Så deilig å ikke bli sett på som en plage selv om man "ødelegger for deres kontuinitet ved å få barn".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en fantastisk arbeidsgiver som faktisk har skjønt at man må ta vare på sine ansatte for faktisk å få ltit kontinuitet og kvalitet!!! Jeg blir så glad når jeg leser sånn!

Min arbeidsgiver er også kjempeflinke; vi har nydelig mat som vi betaler littegrann for, får som regel mer enn nok av uniformsklær, får presanger til jul og av og til midt i året (som regel når ting går bra salgsmessig), tur til utlandet 2. hvert år (uten partner) til storbyer, alt unntatt shopping inkludert (betaler en liten egenandel men den dekker jo ikke en middag ute engang) - ja en hel haug. Flotte bursdagspresanger når man har rundt tall (fikk nydelig smykke med øredobber til 30årsdagen min i vår). Likevel er det enkelte kolleger som klager, og jeg (som har jobbet på steder hvor man fullstendig kjører over sine ansatte med veivals) tenker at de vet jammen ikke hvor godt de har det... Jeg er glad i arbeidsplassen min, jeg!!

Skrevet

oi så flott :)

absolutt flere arbeidsgivere som skulle fulgt dette eksempelet på å ta godt vare på sine ansatte. det koster ikke så mye og vise litt oppmerksomhet og ha en god holding til ting.

kose dere masse på babytreff :)

Skrevet

oj.... jeg har det heeeeelt omvendt føles det som:( sjefen ble en helt annen da hun fant ut at jeg var gravid, jeg var sykmeldt 50% pga komlikasjoner under svangerskapet, og hun ba meg om og velge et annet yrke når jeg skulle begynne og jobbe igjen:( hun sendte meg til og med et brev hvor hun prøvde og få meg til og si opp jobben min "fordi det var sånn det skulle gjøres" sa hun... grøss for ei fitte... håper by the way hun er her inne.... like etter meg ble hun gravid og hun ble også sykemeldt... nå takker jeg gud for at v har fått ny sjef som de andre liker kjempe godt.... skal si jeg ikke håper noen gang at ***** blir sjef igjen...

hvor jobber du foresten? =)

Skrevet

Skulle gjerne gått ut med navn, men da sprekker jeg min egen "privatlivets fred"-boble...

Skrevet

Trist å høre at du hadde en hurpe til sjef, forresten, utrolig hvor mange som burde hatt alle andre jobber enn personalansvar...

Skrevet

hehe skjønner:p ja, hun har ødelagt lysta mi til og bli frisør igrunn... men samme det, nå skal jeg i intrvju på onsdag, som virkelig er en jobb jeg har siklet lenge etter... så håper jeg får den=)=P

Skrevet

Oj,må si du har en fantastisk sjef.Bare å nyte:)

Skrevet

Så utrolig bra!!! Der vil jeg jobbe også!!! Det må jo være drømmejobben, sålenge man trives med de man jobber med også =))

Skrevet

...og det gjør jeg selvsagt.

Og det funker: folk blir værende, stikker ikke av til neste arbeidsplass ved første og beste anledning som byr seg.

Skrevet

Så flott! Sikkert noe lignende som oss:)

Vi har nesten alt det samme utenom solarium, sesonggaver (får julegave) og billig mat..hehehe..Har julebord uten partner vi da:) hehehe..likså gøy det å:)

Det er sånn det skal være mener jeg.Gleder meg å komme tilbake til jobb:) Bedre miljø vet jeg ikke av:) (men samtidig godt å vær hjem m småen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...