blond Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Det er sjelden jeg gjør med mindre den som har ringt virkelig er interessant. Jeg foretrekker sms.
skorpionfruen Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Ja dersom det er noen jeg kjenner. Er det fremmed så ringer jeg ikke opp, da regner jeg med de tar kontakt igjen
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Det spørs hvem som har ringt.
metaMORfose Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Stort sett alltid. Men jeg er veldig glad i sms også.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 ved et kjente nummer så, vist ikke regner jeg med de ringer igjen vist det er viktig:) sms funker bra her også...
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Kommer helt an på hvem som har ringt og hvor lyst jeg har til å snakke i telefonen. Hvis det er kjempeviktig får vedkommende legge igjen beskjed, ellers er det ikke sikkert jeg ringer opp igjen. Tar aldri telefonen dersom det er et ukjent nummer, da sjekker jeg alltid med opplysningen får jeg evt ringer opp. Sprekker hvis jeg må prate med flere selgere....grrrr!!!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Det kommer nå helt an på hvem som har ringt.... Noen ringer jeg opp, noen sender jeg sms til og noen venter jeg bare at ringer tilbake om de virkelig ville nå meg....
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Hvis jeg kjenner de som har ringt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå