Gå til innhold

Ringer dere opp igjen ved tapt anrop?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sjelden jeg gjør med mindre den som har ringt virkelig er interessant. Jeg foretrekker sms.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dersom det er noen jeg kjenner. Er det fremmed så ringer jeg ikke opp, da regner jeg med de tar kontakt igjen :)

Skrevet

Det spørs hvem som har ringt.

Skrevet

Stort sett alltid. Men jeg er veldig glad i sms også.

Skrevet

ved et kjente nummer så, vist ikke regner jeg med de ringer igjen vist det er viktig:) sms funker bra her også...

Skrevet

Kommer helt an på hvem som har ringt og hvor lyst jeg har til å snakke i telefonen. Hvis det er kjempeviktig får vedkommende legge igjen beskjed, ellers er det ikke sikkert jeg ringer opp igjen. Tar aldri telefonen dersom det er et ukjent nummer, da sjekker jeg alltid med opplysningen får jeg evt ringer opp. Sprekker hvis jeg må prate med flere selgere....grrrr!!!

Skrevet

Det kommer nå helt an på hvem som har ringt.... Noen ringer jeg opp, noen sender jeg sms til og noen venter jeg bare at ringer tilbake om de virkelig ville nå meg....

Skrevet

Hvis jeg kjenner de som har ringt

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...