C&E<3 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Skal vi prøve å gå inn for å treffes en dag? Hadde jo vært hyggelig å fått til da. blir jo altid med praten liksom. (jeg er 19 med en jente på 14mnd) Sambo jobber heeele dagen så vi er mye alene og har masse tid. Håper vi får det til!!!!
akerhusjenta Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Hei,ja vil gjerne være med jeg:) kjenner ingen her,akkurat flyttet hit med samboer å Lucas 9mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå