Gå til innhold

Lyst å fortelle litt om dere selv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det ikke er fult så mange her så lurte jeg på om dere har lyst å fortelle litt om dere selv. Så kan vi bli litt bedre kjent..(kjeder meg litt og vil utsette husarbeid)

Jeg er da 29 år, fyller 30 neste mnd. :( men skal feires med hæla i taket!

Jeg er mor til en datter på 4. Jeg har en samboer jeg har vært sammen med i 2 år. Er lærerstudent på siste året så jeg vil jobbe med barn når jeg blir stor. Jeg er utdannet lydighetsinstruktør på hund og sitter i ulike styrer og stell rundt omkring. Jeg er ganske hjemmekjær av meg og begynner rett og slett og bli gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 27.

mamma til 2 barn, jente på snart 3 år og gutt på 8 år.

Har samboer, vi har vært sammen i snart 6 år.

Jobber i PU bolig.

Skrevet

Jeg er 30,gift og 3 barn. De er 2mnd,2 aar og 3,5 aar :)

Vi bor i midtoesten da mannen jobber her.

Skrevet

Åhh så utrolig spennende. Trives du der da? Eller lengter dere hjem igjen, dersom dere begge er fra Norge da?

Skrevet

Jeg er 29 år, gift, 3 barn, 8 år, 4 år og 1,5 mnd, gutt, jente, jente.

Er utdannet hjelpepleier og jobber i skolen og i PU bolig.

Glad i å være med familie og venner, liker å gå tur, bake, lese og så er jeg en liten tv-slave : )

Skrevet

Jeg er 31 samboer og har tre barn. Jente som blir 13 nå den 23. Gutt på 6 og en liten gutt på 3 dager.

Bor i Bergen

Skrevet

ja, vi trives godt her :) Lengter ikke hjem enda, har planer om aa bli i utlandet noen aar til. Flytter til Oman over nyaaret.

Skrevet

Jeg er 31 år *gulp* (men føler meg ikke en dag eldre enn 25), og lykkelig gift med min mann som jeg har vært sammen med i 12 år. Vi har to fine jenter på 10,5 år og 3 år. Jobber som sykepleier og stortrives med det. :o)

Skrevet

Er 32 år ung, samboer og egentlig litt for tidlig her inne for minien min er bare 7 mnd. Har også to firbente, feline sønner som for tiden jobber iherdig for at det skal være musefritt i 2 mils omkrets før vinteren :)

Er arbeidsledig, men tror jeg skal bebarbeide samboer'n litt så jeg drøyer noen mnd etter permisjonsslutt med å finne meg jobb. Lyst til å være litt lenger hjemme med småtten.

Ellers så koser jeg meg med å være mamma bortsett fra at arvingen har mange våkne perioder om natten for tiden så jeg går rundt i en kontinuerlig trøttetåke....

Skrevet

Jeg er 26 år, samboer med en på 29. Vi har vært sammen i 7 år og har storesøster på 3 1/2 år og lillebror på 14 mnd.

Vi bor på gård og driver med sau, skal også begynne med gris.

Det er jeg som er hjemme og jobber på gården, sambo driver eget firma, er for tiden ukespendler.

Jeg liker veldig godt å gå på besøk med barna, så de får leke med andre på sin alder og jeg får snakke med voksne siden jeg må sitte hjemme hver kveld med barna (har flyttet 2 timer fra familien så har lite hjelp der i ukedagene)

Liker å lage mat, se på tv, sitte med dataen på fanget, ta en fest en sjelden gang, elsker å reise og å shoppe, trives bak rattet.

Hadde jeg hatt muligheten skulle jeg svømt, trent aerobic og pilates. Men er lite utvalg på landet.

Skrevet

Å her kommer da "the old one"....gulp...(er jeg for gammel?)

Er 29år hele8 ganger etter hverandre....Har unger som er 20,17,12 og hele 2år.

Er gift og greier,bor slik til at det meste er langt vekk.Ikea kan jeg drømme om og se i katalogen ;o)

Har jobb hjemme jeg.Har unger med spesielle behov,og er selv skranglete,så her blir jeg.Men slett ikke lite å gjøre hjemme heller da.

Koser meg med strikking når jeg har tid.

Er ei med mye humor.Kan slompe ut med div,og som regel blir jeg missforstått,hehe.Er nordlenning,og utflytta derifra for leeeenge siden.

Jeg vil kalle meg selv ok.Jeg er meg,og slik vil det fortsette tenker jeg ;o)

Har en umuligus av en hund på 3mnd og ei feit katt på 7år.Hybelkaniner finnes også...

Noen av dere "kjenner" meg fra bim.tror jeg....=)

Å til slutt,jeg er bestemor til to =)))

Skrevet

Tja...her er kommer en til "oldies goldies" :)

Er 37 år,gift på 2 året med mannen som jeg har vært sammen med i 12 år, 2 barn på 4 og 1,5 og jobber på en instutisjon for rusmisbrukere.

Er vel stort sett fornøyd med livet:) Har en bra mann som stiller opp for meg og barna, en bra jobb som er interesant og utfordrende og noen supere barn som kan være noen troll, men som jeg elsker over alt på jord. Vi bor i hovedstaden og trives med det, men skulle jo ønske at vi snart kunne fått en litt større plass å bo.

Vi har ingen dyr, men mor savner en kattepus og eldste ønsker seg en hest!! Litt vanskelig å få til her midt i byen i en 3-roms leilighet, selv om eldstejenta mener at hesten kan bo på rommet til henne og lillesøster;)

Skrevet

Ja her er vi mange "voksne" damer. Jeg er 37 (enda en liten stund), samboer med min kjære giennom 10 år. Vi har en sønn på 7 år. Vi bor på Østlandet. Jeg jobber innen pleie- og omsorgsseksjonen i kommunen, liker å reise, være på hytta, trene litt og være sosial med venner over et glass rødvin!

Skrevet

Jeg er 28 år, samboer på 6 året. Sammen ha vi en gutt på 3 år og 8 mnd. Håper jo at ting skal klaffe slik at vi en gang (kanskje i nær fremtid) skal komme en lillebror eller lillesøster til gutten vår.. Vi bor ca midt i landet, trives forsåvidt her - men langt unna familien, og det er ikke enkelt å få ny omgangskrets i voksen alder.. Så vi er mye hjemme både meg og mannen.

Prøver å trene to,tre dager i uka. Utdannet hjelpepleier, jobber i omsorgsboliger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...