Gå til innhold

Lyst å fortelle litt om dere selv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det ikke er fult så mange her så lurte jeg på om dere har lyst å fortelle litt om dere selv. Så kan vi bli litt bedre kjent..(kjeder meg litt og vil utsette husarbeid)

Jeg er da 29 år, fyller 30 neste mnd. :( men skal feires med hæla i taket!

Jeg er mor til en datter på 4. Jeg har en samboer jeg har vært sammen med i 2 år. Er lærerstudent på siste året så jeg vil jobbe med barn når jeg blir stor. Jeg er utdannet lydighetsinstruktør på hund og sitter i ulike styrer og stell rundt omkring. Jeg er ganske hjemmekjær av meg og begynner rett og slett og bli gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 27.

mamma til 2 barn, jente på snart 3 år og gutt på 8 år.

Har samboer, vi har vært sammen i snart 6 år.

Jobber i PU bolig.

Skrevet

Jeg er 30,gift og 3 barn. De er 2mnd,2 aar og 3,5 aar :)

Vi bor i midtoesten da mannen jobber her.

Skrevet

Åhh så utrolig spennende. Trives du der da? Eller lengter dere hjem igjen, dersom dere begge er fra Norge da?

Skrevet

Jeg er 29 år, gift, 3 barn, 8 år, 4 år og 1,5 mnd, gutt, jente, jente.

Er utdannet hjelpepleier og jobber i skolen og i PU bolig.

Glad i å være med familie og venner, liker å gå tur, bake, lese og så er jeg en liten tv-slave : )

Skrevet

Jeg er 31 samboer og har tre barn. Jente som blir 13 nå den 23. Gutt på 6 og en liten gutt på 3 dager.

Bor i Bergen

Skrevet

ja, vi trives godt her :) Lengter ikke hjem enda, har planer om aa bli i utlandet noen aar til. Flytter til Oman over nyaaret.

Skrevet

Jeg er 31 år *gulp* (men føler meg ikke en dag eldre enn 25), og lykkelig gift med min mann som jeg har vært sammen med i 12 år. Vi har to fine jenter på 10,5 år og 3 år. Jobber som sykepleier og stortrives med det. :o)

Skrevet