Gå til innhold

Er det lov å ønske død over noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare bittelitt? Sånn helt i det stille en gang innimellom? Når en er veldig frustrert, sint og lei seg? Over svigermor, for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke svigermor, men han Frizel i Østerike f.eks. Eller dem som misshandla den babyen på you tube (angrer på at jeg så den).

Skrevet

Er kanskje litt drygt å ønske død over noen, DØD, det er faktisk ganske alvorlig.

Skrevet

Bare husk samtidig på at what goes around comes around.

Og om mange nok ønsker det samme så er det mye energi som blir satt i sving.

Så pass deg vel for hva du ønsker andre. En dag får du eller noen nær deg det i retur.

Og nei, jeg synes ikke det er lov.

Skrevet

OK, da får jeg la være, da. Men jeg har lov til å forbanne henne opp og ned i mente og være skikkelig sinna inni meg og synes at hun er et mehe? Det MÅ være lov!

Skrevet

Nei, det er ikke lov å ønske noen død, men ja HI, du kan få forbanne henne og være sinna inni deg.

Skrevet

Er det ikke bedre å være sint og fortelle henne direkte at du er uenig?

Skrevet

over noen kanskje, ja. F.eks en som har skadet deg eller dine nære på en måte. Eller f.eks saddam ol. superonde mennesker som både fysisk og psykisk ødelegger livet til andre mennesker.

Men ikke bare fordi svigermor er ei "hurpe" nei.. å ønsket noen død er jo ekstremt uttrykk.

Skrevet

er det en video på youtube over noen som blir misshandlet? Blir lei meg bare av å lese sånt jeg :( syke syke mennesker. sånne ønsker jeg ikke død, men et liv i smertehælvette.. høres sikkert psyko ut nå, men får bare være

Skrevet

"noen"...mente noen som misshandler en baby såklart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...