Gå til innhold

Synes dere el-strimmlene er vanskelig å tyde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det synes jeg.. Kontrollsterken er ALLTID sterk - og av og til er den andre kjempesvak , og av og til er den NESTEN like sterk som kontrollstreken.. og av og til er den LIKE sterk.

Men vanskelig og være sikker synes jeg.

Når den er nesten sterk - er det fordi EL nærmer seg..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha testet ei stund + tempet i tillegg fant jeg et mønster i eltestene mine; min strek ble aldri like sterk/sterkere enn kontrollstreken, men derimot fikk jeg sterkere og sterkere strek i løpet av 2-3 dager. El kunne da påvises (ved temping og måling hos gyn) til den siste dagen med "svakt positiv" test. Men jeg vil nok tro at dersom man ikke har en lynkjapp stigning i hormonnivåene så kan en "svak positiv" (som jeg kaller det) være tegn på at el er rundt hjørnet.

Skrevet

Jeg ga opp å bruke billigstrimlene etter 2 sykluser. Fikk aldri skikkelig positiv. Andre syklusen brukte jeg CB digital i tillegg, og når den var positiv var billigstrimlene ikke det.

CB digital er dyrere ja, men så slipper man den tolkingen. Klart og tydelig svar

Skrevet

Høres ut so det der er veldig inviduelt...Jeg har kjempe svake streker, når jeg ikke har el. De t dagene ej har el er strekene kjempe tydlige..

Jeg er veldig fornøyd med de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...