*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Helluuu:) Hvordan går det med deg? I natt er det nattvakt igjen, så da skravles vi vel;)
Gjest nanny carrie Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Hehehehe gyn bustet meg skikkelig i pergoen altså. Så nå satte han meg på dobbel kur f.o.m igår! UTEN pausemnd! :-)))) Der da? Ja ååh, blir bra, skal holde meg seint oppe for din skyld dreamern! hahah ;-D hvordan går skolen?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Haha, gjorde ikke noe at du ble busta når du fikk dobbel kur uten pausemnd! Nå kommer du til å bli gravid!!!!! Ikke mye å fortelle her, har vel EL om 2-3 dager;) Skolen går greit, har ikke vært så effektiv akkurat, så må skjerpe meg litt;P Yey, haha, da snakkes vi til natta! Må vel legge meg snart jeg;)
Gjest nanny carrie Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Fy søren som du holdt meg oppe i natt altså! hehe! Skjerpe seg ja, er så vanskelig å bli motivert syns jeg.. "Godt motiverte" ;-) Du gjort idag da? SoveT?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe, ja jeg var litt slem;P Vært trøtt i dag du da? Hvordan går det med tanna? Haha, ja det er viktig å være godt motivert. Spesielt hvis man skal gå på hormoner:P Jeg har soveT ja, også spist på mcdonalds.. Har du gjort da? Hvordan gikk det hos legen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå