Gå til innhold

Utålmodig jeg nei...nei...


Gjest

Anbefalte innlegg

Er i uke 36 og får følelsen av at tiden bare går saktere og saktere. Frem til nå har tiden egentlig gått veldig fort men nå nei...sneglefart..... Fler som har samme følesen?

Har hatt noen dager nå og forje uke hvor jeg har sovet dårlig, drømt masse om fødsler og våknet med trykk i hele magen. Er sikkert fordi jeg er spent og nærvøs. Gleder meg også noe enormt.

 

Blir mye klaging, men for min del er dette første gang så blir litt mye av og til. Det hjelper masse å få tømt seg litt her til andre som skjønner. Har ingen i venneflokken med barn, de har et annet fokus.

 

Men uansett for meg er den lille prinsessen en jeg gleder meg til å møte:)

Lykke til, til dere alle og takk for alle gode råd til en førstegangsmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg og har det nok akkurat på samme måte:-( Jeg er akkurat 34 uker på vei i dag, og føler at tiden bare går saktere og saktere.. Teller uker og dager så det holder.. For noen uker siden var det ikke slik.. Da synes jeg bare tiden gikk fort, men nå...... Jeg og samboer har tre andre vennepar som også var gravid, men nå har alle di fått, siste fikk for en uke siden, så nå er det bare jeg igjen, da kan du tro jeg er utålmodig:-(

 

Sover også utrolig dårlig, når jeg er våken tenker jeg på fødsel og babyen og når jeg sover drømmer jeg om det.. Hver gang jeg har vondt eller ubehag i mage og/eller rygg innbiller jeg med at nå kommer noe til å skje snart.. Herregud skal jeg gå å tenke slik hver dag i kanskje 6 uker? I verste fall 8 uker, uff og uff..

 

Dette er første gang for meg og, enig med deg at det hjelper å få snakket om det, ikke minst er det en liten trøst å vite at man ikke er den eneste som går å venter og har slike følelser:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...