Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!!

Jeg har smerter i nederste del av magen. Har hatt det i litt over en uke nå. Jeg ble skikkelig varm i hele kroppen i går også. kan jeg være gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!:) ett vrient sp mål å prøve svare på siden det ikke står noe om hvor du er i sykl. men mensmurringer hadde jeg en liten uke før ikm med første mann...kjentes ut som om tr skulle komme hvert øyeblikk hele den siste uken i sykl.men niks;)der var det en liten luring som til slutt skulle bli ett deilig guttebarn som klorte seg fast:):) det med varmen vet jeg ikke helt....det kan jo være EL? som sagt litt lite info og vrient å svare:) men ønsker deg lykke til uansett;)

Skrevet

Tusen takk for svar, hello kitty:)

Jeg hadde EL rundt 5 okt. så det er det nok ikke!

Får vel bare smøre meg med tålmodighet, kan ta en test til helgen. Men dagene går ikke veldig fort :D

vennendin

Skrevet

Å, jeg har samme "problem".

Har hatt mensmurringer en god stund nå, skikkelig vonde, og etter kalkulatoren her, så hadde jeg EL den 4. Ellers har jeg vært hyppig på do for å tisse i det siste, men kan også minne om urinveisinfeksjon..

Ikke vet jeg..

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte som deg!! Skikkelig varm i hele kroppen og er på en måte støl i magen. Merker det nederst i magen, på høyre side rett ved hoftebenet...

Har også litt vondt i hodet - noe som jeg hadde i ca 4 måneder sist gang jeg var gravid.

Tok en test igår som var negativ, men tror det var litt vel tidlig å teste :)

Håper på at dette er symptomer og at vi er gravide!!!

Skrevet

Jeg også. Tror jeg hadde el 5 okt. ca. Har vært støl i maven, øm i lysken (begge sider), noe vondt/stikking i siden av maven. I går tisset jeg hvert kvarter hele dagen (litt slitsomt/flaut ettersom jeg var på kurs...)(Men tissing er vel litt tidlig som symptom, kanskje det andre oxo? Trodde ikke det var vanlig med noe som helst allerede. Venter ikm søndag. Har prøvd i ett år. Mannen har ikke fått gode res. på test, men vi har to fra før, så jeg våger å håååååpe... Har forresten hatt alle slags symtomer nesten hver mnd. synes jeg oxo sååå skuffet når mensen kommer. Så jeg prøver alt jeg kan å ikke tenke på det...

Har dere hatt sympt. før eller er dette første gangen? Kjenner dere det dere beskriver over hver dag, hele tiden eller on/off?

Lykke til til dere!!!!

Skrevet

Hvis man leser om uke 3 her inne på "fra uke til uke" så er faktisk tissing et symptom så tidlig. Jeg har også vanskelig for å tro det; er det såå mye som presser på liksom?

Hvordan kjennes tissingen din ut? Kjennes det ut som det er mer som vil ut liksom? Lurer rett og slett bare på om jeg har blærekatarr, men det kjennes ikke helt likt ut, slik jeg har hatt før.

Har egentlig ikke forsøkt å bli gravid denne mnd jeg da, sluttet på p-pillen, hadde sex uten kondom med utløsning en gang, like etter mens.

Egentlig var planen å prøve snaaaart, men håper selvfølgelig jeg er gravid for det:)

Skrevet

Samboeren min mener bestemt at sist gang jeg ble gravid så klagde jeg også over at jeg var så varm i kroppen.. Men tør ikke helt stole på disse symptomene - Jeg tror jeg tar en test imorgen jeg, da skal jeg være på 11DPO og det var jeg på sist gang jeg testet positivt også.

Jeg har forresten også flydd på do i dag, men det skyldes nok heller de 2 literene med vann jeg har prøvd å få i meg i løpet av dagen =) hehe

Trodde først at man måtte mye på do ganske langt uti svangerskapet jeg da. At det skyldes presset på blæren, er jo ikke så mye som presser på enda...men kanskje jeg tar feil??

Sukk, er så lei denne ventetiden jeg!

Skrevet

Ja venting er ikke for pyser... det er nervepirrende og på hjernen hele tiden synes jeg. Selv om jeg prøver harst å la vær å kjenne etter og tenke på det mellom hver skuffelse.

Støl i magen skrev du tidligere. Er du det hele tiden, eller kommer det og går. Menssmerter også? Pleier du å ha det før ikm?

Skrevet

Når man er gravid må man tisse mer i 1.trimester og i 3.trimester.

I 1. trimester er det pga hormonendringer. I 3.trimester er det pga press på blæren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...