Gå til innhold

Noen her som har barn som er redd for tannlegen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min skal til tannlegen i morgen han er 3 år, har vært der engang før pga en vond tand men gjorde ikke noe mere med det da det gikk tilbake av seg selv.

vet at han har hull, har sett det selv og han klager en del på at han har vondt, han er veldig flink til å pusse tenna og får flourtablett etter hver tannpuss. Når vi var der foorigge gang fikk vi beskjed om at han hadde svake tenner (faren hans hadde det og når han var liten)

Lurer på om noen har barn som har hatt hull som har vært nøtt til å fikses på? de kommer ikke til å ha en sjans til å få komme inn i munnen på sønnen min for å lage hull, har hørt at noen kan få beroligene før det og at noen til og med gjør det i narkose på sykehuset.. Stakkars liten kommer til å være så redd i morra, men men får vente å se hva tannpleiern sier i morgen, kanskje det ikke er så ille å han slippe å lage noen hull :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vert bort lignenede, men min syntes det var litt skummelt og fikk sitte på fanget mitt i stolen det hjalp oss, hvis det var til noe hjelp for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...