Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Flere som har tatt mange forskjellige bilder av seg på forskjellige steder, gikk akkurat gjennom mange bilder nå, morsomt å ha, naken i heisen på hotell, med en annen jente, i vannet osv osv :-) Om dere ikke har sånne bilder, så anbefaler jeg at dere gjør noe med det :-) Morsomt å tenke tilbake til
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Nei, og nei, det utgår så grenseløst.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 har ikke så stort behov for nakenbilder i heiser og med andre jenter. Har forøvrig noen bilder av meg naken hvor jeg dekker til "edle" deler som kjæresten min har. Men der går grensen min
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Føler ikke akkurat for å bli fotografert inni en heis nei, naken... Og hvertfall ikke med andre jenter, og ikke uten min mann under noen omstendigheter.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 HI er vel en fjortiss som mange andre her inne eller en mann utkledd som kvinne for den del. Er så mye useriøsiteter her inne at en kan svime av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå