Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Ja du leser rett... Er det uvanlig å besvime sittende? Ja, eller hva kan det komme av da? Satt her rett opp og ned i sta i telefonen, og så bordplaten komme nærmere og nærmere... Har spist masse i dag, og kaster i meg 2 god morgen yoghurter nå for å få opp blodsukkeret. Merkelig... Skal på sykehuset i morgen, så kan jo nevne det da. Noen som har opplevd dette? I morgen er jeg 19 uker på vei med twins:)
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 dytter meg selv opp i håp om svar!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Hei! Det er absolutt fullt mulig å besvime sittende, går faktisk liggende også - selv om det er fryktelig skjelden det skjer! Blodtrykksfall får man ofte når man reiser seg brått, blodsukkeret er lavt eller man blir sliten, men det kan også komme helt ut av ingenting! Selv har jeg ramla i gulvet noen ganger, både sittende og liggende. Kan jo hende de to i magen pressa litt hardt på blodårene der inne i magen, 19 uker gamle tvillinger begynner jo å kreve plassen sin Er jo så mye som skjer inne i magen, iallefall med to små der inne! Men nevn det på sykehuset - bedre å spørre en gang for mye enn en for lite! Masse lykke til med tvillingene dine
elikatt -mamma til 4- Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Du har antagelig lavt blodtrykk. Jeg har hatt det en periode, når jeg var omtrent like langt som deg, var da plaget med svimmelhet og hjertebank. Jeg har ikke besvimt, men det har vært nære på noen ganger! Nå er jeg i uke 24+1, blodtrykket har økt noe, og problemene er borte. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå