Gå til innhold

VIRKELIG ET PROBLEM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh, måtte trykke anonymknappen før jeg begynte å skrive innlegget:-/

Jeg har et megaproblem. Jeg er forelsket i han jeg har barn med, men so jeg aldri har vært sammen med. Gutten vi har sammen er 9 år. Det har ikke vært noe kontakt med dem før nå, siden vi var veldig unge (og dumme) da vi ble foreldre. Men nå er det altså blitt en kontakt, og han sender meg meldinger hver dag... Rart, når man ikke har sett snurten av han siden jeg ble gravid.

Vel, dette har pågått i noen mnd nå. Han flørter åpentlyst på sms, facebook og det som er, og jeg har rett og slett blitt forelsket i han. Problemet er bare det at jeg er gift med en annen mann, og vet jo selvfølgelig at dette er helt feil. Men jeg klarer ikke å kontrollere det jeg føle, og sjekker telefonen hele tiden i håp om at han har skrevet noen ord.

Dette ble langt. Og der peip det sannelig inn en melding fra han igjen.

Hva skal jeg gjøre?! er ikke bare å overse han heller, siden vi nå har fått så bra sammarbeid om sønnen vår.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, ser du for deg at det kan bli et liv med ham? Ser du for deg en fremtid med bf?

Hvis ikke ville jeg informert på en hyggelig måte om at du er gift, og ikke har noe ønske om å splitte familien din...

Og hvis du ser for deg en fremtid med bf - vel DA har du et problem..

Alle blir forelsket/betatt av andre enn mannen fra tid til annen. Det er bare ikke alle som kaster seg rundt på alle små forelskelser.

Skrevet

Ikke vits i å spekulere i hvem du er, HI. Det skal du få ha for deg selv. Og ikke endrer det situasjonen å vite det heller.

Nå må du tenke, og koble inn fornuften. Regner med du er glad i din mann. Og at du har barn med din mann.

Hva skjer om du fortsetter å flørte med eksen? Hva om din mann oppdager det? Hvilke konsekvenser kan det få å fortsette med det du gjør nå?

At du kommer til å få litt kjærlighetssorg om du kutter flørten, må du tåle. Det er det som gjør minst skade. Tror du din eks er noe å satse på i hverdagen, når han har holdt seg vekk så lenge som han har gjort? Vil han ta seg av barna du har, sammen med deg?

Eller risikerer du å bli den som sitter med skjegget i postkassen, alene med alle barna? Vær forsiktig, og tro ikke på alt en romantiserende, kurtiserende mann sier. Særlig ikke en du har dårlig erfaring med fra før.

Skrevet

Vet du hva forelskelse er?

Det er jo bare en forestilling om hvordan han er og hvordan dere to ville hatt det sammen. Det er å være betatt. Beundre. Like oppmerksomheten du får. Men det er ikke kjærlighet!

Forelskelser går over. Tro meg! Kjærlighet mellom to mennesker er noe som må utvikles og vokse over tid.

Nyt nå bare den lille forelskelsen din. Men ha nå i bakhodet at det er kun en dagdrøm. Elsker du mannen din, bli hos ham!

Skrevet

??? Nei..det er ikke meg....sønnen min er 10år....og jeg lever sammen med mannen jeg elsker. Som riktig nok ER pappan til sønnen min selv om de ikke deler gener...

Skrevet

Jeg forstår til en viss grad at man kan oppføre seg som en tennåring når man er forelska. Men at en voksen dame faller for flørt på sms og facebook av en mann som forlot seg når hun trengte det mest er helt ufattelig for meg. I tillegg til dette, hvis du skulle følge opp denne flørten, tråkker du på han som sattset hele livet sitt på deg. NEI, ikke logg deg på facebook og skriv en melding til han om at du er gift og at flørting på telefonen ikke er ok ovenfor din mann, også sperrer du for meldinger fra det nummeret. Er det noe han vil i forhold til deres felles sønn får han ringe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...