Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg og sønnen stod opp kl 08. Så leverte jeg han i bhg til 9.15, dem skulle på skogstur idag. Da jeg kom hjem begynte jeg å rydde gjesterommet.. Det har vært som et roterom i det siste. Men har ikke blitt ferdig, vært små forkjølet i det siste. Så tror jeg at jeg ha litt feber, så brukt mye av dagen til å slappe av og ladet litt batterier.. Se om jeg orker å gjøre litt mere i ettermiddag.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg stod opp kl 9.00. Da hadde samboern sendt gutten på skolen, og stelt lillemor. Jeg er litt små syk i dag. Pærlte med lillemor og vi koste oss med frokost mens samboern var hos fysioterapaut i formiddag. Dro og handlet, måtte ha noen ledninger, og dro på butikken samtidig. (samboern har ikke lappen, så han kan ikke dra til byen alene)Nå er samboern ute og fikser noe greier på taket på boden under verandaen, og ungene er ute.
skorpionfruen Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Leverte snuppa i barnehagen klokken 8. Så dro jeg på jobb. Har jobbet fra halv 9 til 2. Var hjemme ca 10 over to, siden da har jeg sitter her og slappet av. Skal snart hive meg rundt å rydde og vaske klær. Lage middag og hente snuppa. Vi skal på teater å se askepott i dag. Gleder oss masse!
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Leverte begge barna i bhg litt før 8.30. Dro hjem, gikk i fjøset, spiste frokost, satt her litt for lenge, gjorde en del papirarbeid, dro til legen, hentet barna, lagte middag, så kledde vi oss og lekt ute i 1 time, fikk besøk av dagens helt som hjalp meg litt, dro på besøk, kom hjem, ga barna kvelds, la lillebror, dusja storesøster, støvsugte og ødela støvsugeren. Måtte da vaske også, spiste kvelds, så csi, dusja og nå sitter jeg her og kjenner at jeg snart skal i seng =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå