mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hel eller to-delt dress til førsteklassinger??? Det er jo engang slik at min lille 6åring har blitt en tanke cool av å gå på skolen.... Hva har / har dere hatt til førsteklassingene deres??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Det er hårfine grenser på cool/ikke coll ja;-) Jeg husker at mine hadde hel dress i førsteklasse, men at de gikk raskt over til todelt. Det er også av praktiske årsaker. For å sitte inne i buksa og slippe unna med å kle av og på seg masse greier er ganske greit.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 ja jeg tror jo at det er lettere å få på seg en todelt. Men er veldig usikker for jeg er førstegangskolemamma...... Men så tror jeg jo også at han kanskje synes det er tøffere med en to-delt, og at han derfor mest sannsynlig vil bruke det. At en sånn type parkdress blir hengende fordi det er barnslig lizzom.... Nei ikke lett dette, men han har jo blitt så cool at tonefallet har endret seg.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå