mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Så da vet dere det:-) Briller er en fin ting ;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Velkommen i klubben. Langsynthet blir jo bare verre og verre med årene........ask me;-D Men bedre langsynt enn trangsynt - tross alt!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jepp..... trangsynt og sneversynt er ikke bra har jeg hørt...... mulig det finnes briller for sånt???? Men mest sannsynlig må de klare seg uten hjelp;-))
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Briller er noe forbanna dritt sier jeg ;0) 6000 kr kosta mine, henta de på lørdag....Ikke kan jeg bruke linser heller :0( Jeg er nærsynt da...
♥Snulder Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er overtrangsynt... eller var det overlangsynt det heter???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå