Gå til innhold

Jeg er langsynt jeg...


mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da vet dere det:-)

 

Briller er en fin ting ;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben. Langsynthet blir jo bare verre og verre med årene........ask me;-D

 

Men bedre langsynt enn trangsynt - tross alt!

Skrevet

Jepp..... trangsynt og sneversynt er ikke bra har jeg hørt...... mulig det finnes briller for sånt???? Men mest sannsynlig må de klare seg uten hjelp;-))

Skrevet

Briller er noe forbanna dritt sier jeg ;0)

6000 kr kosta mine, henta de på lørdag....Ikke kan jeg bruke linser heller :0(

 

Jeg er nærsynt da...

 

 

Skrevet

Jeg er overtrangsynt... eller var det overlangsynt det heter???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...