.Lillemy. Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 føler meg som en ballong for tiden.. spesielt om kvelden. noen som har noen tips om hva man skal spise eller eventuelt ikke for å dempe det litt??
Ayka 09+13+14 Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg var mere oppblåst rundt da mensen egentlig skulle komme (men som ikke kom )-til sambo's stooooore fortvilelse!! Det var mere enn en gang etter vi hadde lagt oss at jegbare måtte "slipe opp trykket" Er fremdeles oppblåst,og da spes om kvelden,har fiser heldigvis ikke like mye som tidligere Har desverre ingen tips å komme med...
gravid1gang84 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har det akkurat likt! Magen står rett ut, så det ser ut som jeg er mye lenger på vei enn mine 9 uker... utover dagen blir det bare verre og verre. Også er det såå slitsomt å prøve å holde den inn. Nesten vondt. Lurer på om det er livmora som gjør at magen har blitt så "gravid" så tidlig, eller om det bare er luft i systemet... Litt slitsomt når man har tenkt å holde det hemmelig noen uker til...
wowo Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Hei Var sånn i starten jeg, men er bedre nå er 8 uker. I tillegg til at jeg var oppblåst, hadde jeg treg mage. Tok lactulose tilslutt, og det hjalp veldig. Tok det bare et par dager, og har det stående dersom jeg trenger det igjen. Ellers kan det være en del mat som forårsaker luft, har hørt både rå løk og sterkt krydret mat. Tror det bare gjør vondt verre å holde det inne, men skjønner at man ikke kan prompe overalt, men trur det kan være lurt å ta en tur på toalettet bare for å få litt ut!!
Amia Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg testet positivt igår, er bare 4+2, men er kjempe oppblåst.. ) Ganske ubehagelig - magen bare strutter ut...og ikke av grunnen jeg vil at den skal strutte...hehe...enda.. Har lest et sted at det er lurt å drikke masse vann ihvertfall
Løvinna30 Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 jaaaaaaaaaaa... jeg er i uke 7. og jeg føler meg STOR. Før jeg testet pos følte jeg meg fin og slank.. nå som jeg fant ut at jeg var gravid, (fant ut u ike 6-7) så føler jeg meg stor og ja til og med at magen er litt stor. hehe... selv om den egentlig kanskje ikke er det. Gidder ikke og trekke inn magen heller.... hehee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå