Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Det er et eller annet naboen gjør (vi har 5-6m fra husveggen til vår ende av tomta på den siden) som gjør at det skrangler i alt jeg har stående av glass (pynteting + glassene inni skapet), men det høres ikke ut som det er verre enn at de lukker ei bildør litt hardt. Likevel kjennes det jo ut som om de hiver hele bilen inn i veggen min. Kan ting virkelig forplante seg sånn i bakken, eller?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Høres ut som grunnen din er litt ustabil..rister det altså inne hos dere, når de er inne hos seg selv?? Har dere nylig gjort noe med dreneringa?? Hvis ja, kan det være at drensgrusen osv ikke er lagt "tett" nok/komprimert riktig rundt muren, eller at grunnmursplasten ikke er festet godt nok til muren.. Ble du noe klokere?? Vet ikke om dette er riktig, altså..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Nei vi har ikke gjort noe med grunnen her. Det er når de er ute i oppkjørselen sin jeg hører det, ikke noe annet. Så det skjer vel kanskje 1 gang pr 1-2 dager. (eller da jeg legger merke til det). De har heller ikke gjort noe med sitt underlag så vidt jeg har fått med meg i alle fall. Rare greier. Har en "port" stående under tilbygget (den delen av stua jeg sitter på nå og som er nærmest denne naboen) som står løst, men har sjekket at denne ikke har flyttet på seg (for tiden ligger den flatt på bakken) også...
lille_my:) Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 huset vaart rister mye naar f.ekslastebiler e.L kjoerer forbi. fikk forklart at det er fordi det staarpaa leirgrunn...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2008 Leirgrunn, ja - det er det i alle fall her! Graver man litt nedi bakken er ikke jorda brun lenger for å si det sånn - mer sementfarge, hehe. Da er det kanskje bare det, da... Hm, får be naboen lukke dørene litt roligere *fnis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå