Gå til innhold

Lettere forvirret med termin 17 februar!


M.O.S.H.I

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer så på hvor mange uker + dager jeg er jeg.

Har termin 17 februar. I følge en jordmor er jeg 22+2 i dag, en annen jordmor 22+5, i følge BIM er jeg 23 uker på vei, og selv trodde jeg at jeg var 22 i dag.... Noen som vet det helt sikkert, eller har termin samme dag som har fått riktig(?) svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg har termin 17. februar og er i dag 22+2, i følge BIM er vi da i uke 23. Jeg starter på ny uke hver søndag og nå kjenner jeg herlige spark fra den lille gutten min hver dag (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! da går jeg for det! hehe, da hadde første jordmor rett da :) takk for hjelpa, da er jeg ikke like forvirret lenger!

Er så koselig med spark i magen! :) Gutt i vente her også! Blir spennende det her...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

bra det ikke bare er meg som er forvirret, har også termin 17 ferbruar. Har lurt litt på det samme som deg.. Bra vi har fått svar nå da! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Til dere med termin rundt den 17. februar!

 

Hvor skal dere føde? Jeg har fått plass på Ullevåll, men siden jeg skal flytte til Sandvika i januar så kanskje det blir Bærum sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 17 februar jeg også. vi har tatt ISCI og ut ifra beregninger så har hadde jeg termin 18 februar, når jeg var inne på UL så målte de og da mente de 21 februar. det rare var at hun spurte etter min tidligere termin og satte da den 17. jaja. unge skal det bli uansett. skal føde på Ringerike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...