Hottentottentitten Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Små biter? Med skorpe? Pålegg?
Erisa* Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 små biter, noen ganger med pålegg som kaviar, prim eller leverpostei, og innimellom gir jeg henne litt skorpe som hun kan gnage på - mens jeg passer på!
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Vi gir henne litt store biter som er lette å få tak i, noen med litt skorpe, som hun forsyner seg av selv. Det krever litt tålmodighet, men det er morsomt å se at hun nå klarer å spise selv, men hun spiser vel ikke mer enn en halv brødskive om gangen, og da får hun grøt etterpå. Vi bruker mest leverpostei, men har også prøvd makrell i tomat.
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Siden min jente var 8 mndhar jeg delt brödskiven i halvsmå biter, uten skorper og latt henne spise selv. Hun har spist mange skirver meg leverpostei, men nå går det mest i gulost!
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Har nettopp begynt med brød til min 7,5 mnd gamle gutt. Bruker speltbrød med smør og leverpostei. Uten skorper og skjærer i bittesmå firkanter. Tar laaaang tid å komme gjennom noen få biter..:-) Ikke vil han ha melk ved siden av heller, vann funker da, får myknet det opp litt.
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Hvordan går det når du gir makrell i tomat? Vi har kjøpt det, men jeg har ennå ikke turt å gi han det på brødskiva fordi han som oftest klarer å smøre inn hele seg selv, bordet og alt annet i umiddelbar nærhet med pålegget. Lillegutt spiser selv, men kjøkkenet må vaskes etterpå Vi har hittil gitt i mellomstore biter uten skorpe og med leverpostei eller skinkeost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå