Gå til innhold

Ikea?

Mamma'n til A&L&J! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på ikea i det siste? Har julevarene kommet i salg der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var der for halvannen uke siden var det ikke kommet noe, men ting kommer jo plutselig når det først kommer. Dette var forresten på Forus

Skrevet

Okei! Hmm, vet jo det er litt tidlig.. Men vi bor så langt unna IKEA, og det blir bare en tur dit før jul i år. Det blir 24.-26. oktober, og da hadde det vært koselig om julevarene var på plass! De har jo så mye fine småting! :)

Skrevet

Ville nok tro at det hadde begynt å komme mer på plass da, ja. Mange større varehus (bl.a. Living) har en uskreven regel om at julevarene/utstillingene skal være klare og ferdigplasserte til 1. nov.

Skrevet

Var på Furuseth igår og der shang det plakat om at butikken ville være julepyntet... var det 20. oktober da tro? Eller var det 25? Men om det betyr at alle småvarene er på plass da er vel en annen sak...

Skrevet

Åå, da krysser jeg fingrene! :)

Skrevet

Sjekk på nettsida deres, der bruker det som regel å stå.. Og jeg mener også at de bruker å sende ut reklame i posten??

Skrevet

jeg så også plakat når vi var der i helga og mener ganske bestemt det stod at jula begynner 20. oktober på ikea :)

Skrevet

Fant ikke noe på nettsida om det.. Og dessuten får ikke vi som bor så langt unna noe reklame, snufs.. :(

Skrevet

Supert, gifteklar gravid og kvalm!! :)))

Da blir det en koselig runde på ikea når sambo og jeg skal til byen alene!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...