Gå til innhold

Dere som har brun laminat!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere valgt det igjen hvis dere skulle valgt på nytt? Jeg synes det er veldig fint, men hvis alt av støv vises synes jeg ikke det er verd det. Vil gjerne høre deres erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har mørkebrun laminat i stua. Vi synes det er kjempefint, men det er mye "jobb" med det! Alt synes som du sier, må støvsuges hver dag. Men på den annen side, jeg vil ikke ha lyse gulv så da må man bare leve med det=)

Skrevet

Har mørke gulv nå.. Vi flytter nå.. Og i det huset skal vi ikke ha så mørke gulv.. Men vi ønsker heller ikke helt lyse.. Så blir en mellomting her.. =)

 

Jeg skal med andre ord aldri ha så mørke gulv igjen.. Men nå har vi langhåret hund som røyter som besatt i tilegg til barn.. hehe.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...