2SmåTroll Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Er så lei. Er så vannskelig med middag. Hva kan jeg og tulla på 4 år spise i dag da?
SokkeLaila Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 ..litt fløte tåler dere vel..? Kjøp kremet kyllingsuppe -tilbered den som anvist der det står 'serveringstips' nederst på posen. En grillet kylling som du drar av skinn og elendighet på og legger det du synes er spisende i en ildfast form Gulrøtter og brokolli opp i suppa -reduser væskemengden ganske mye, hvis ikke blir den flytende retten ganske vandig.. Hell suppa opp i formen, rør litt rundt, ost på toppen og inn i forvarmet ovn. Server gjerne med ris eller baguetter eller noe.. Helt ok middag til store og små..!
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Er det noen som har noen sunne middagstips uten fløte e.l. da?
line_n & sara Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 torsk i tomatsaus!! oppskrift her: (skroll litt nedover) http://hobbykokka.blogspot.com/search/label/middag
2SmåTroll Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2008 mmm. hørtes jo godt ut det ja. Noe og ha når sambo kommer hjem kanskje litt mye mat til bare oss to. Kan jo risikere og forspise meg da
Mammaen til Turid Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 wok er jo synt, godt og utrolig enkelt da.. ta akkurat de grønnsakene man vil ha, steke fiskebiter, svinekjøtt eller kylling..
*bubbs* Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Stekt laksefilet med grønnsakswok og ris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå