Gå til innhold

Tårer i øynene og kriblinger i kroppen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her på termindatoen min og leser du har -0 dager til din termin 14.okt.....

Kan ikke tro dagen som jeg har sett sånn frem mot nå er her:) For en fantastisk spennende følelse..Om maks 14 dager sitter jeg med lillegutt i armene:)

Jeg får tårer i øynene og kriblinger i kroppen av tanken:) Tenk noe så fantastisk som å ha mitt eget litt barn i armene. Gud hvor heldige vi er alle sammen som får lov til oppleve dette. Det er desverre ikke slik for alle.

Jeg føler meg bare utrolig heldig som snart skal få gutten min i armene:)

Formen er på topp og det er bare tålmodigheten som får prøvd seg litt:)

Håper dere har det helt supert jenter. Tenk hvor nære mållinja vi er nå:)

Ha en superduper dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige deg som er så optimistisk og positiv!! Imponerende : ) Selv er jeg mer i det tungsindige hjørnet, greier liksom ikke å fylle dagene lenger. Er rett og slett drittlei selv om det ennå er 5 dager til termin. Men skal prøve å la meg inspirere av din iver og forventning :)

Masse lykke til da!!

Skrevet

hehe, takk:) Håper noe smitter over:) men skal ærlig innrømme at det ikke er like lett til tider. Men for det meste er det greit.

Er jo en så sykt uforståelig fantastisk ting vi får oppleve:)

Håper du får noen fine siste dager:)

Skrevet

Jeg har også termin i dag, og leser det samme som deg:-)

Går veldig opp og ned her - noen dager er jeg møkka lei og sur, andre dager er det helt greit at han fortsatt er i magen:-) Har en 2-åring som ikke lar mamma kjede seg i ventetiden i alle fall;-)

Var så innstilt på å få før termin denne gangen også (fikk det sist), så trodde aldri jeg skulle sitte her på termin med babyen fortsatt inne i magen! Nå har jeg prøvd å stille inn hodet på at det faktisk kan gå to uker til. Men hadde vært veeeldig koselig om han kom ut og hilset på snart da;-) Er så nysgjerrig på hvem som bor i magen min!

Lykke til og ha en superduper dag du også, Elisabeth '79!

Skrevet

Blir glad av å lese om tårene dine fordi du er rørt og kriblingene av forventning. Håper at du snart har barnet ditt på fanget. Det er som du skriver helt sykt uforståelig det vi opplever med både graviditet og fødsel. Vi skaper liv. Større enn det blir det ikke.

Skrevet

har selv termin dag i dag....er desverre syk,og legen tar meg ikke på alvor denne gangen. Har lillegutt på snart 3år hjemme...så begynne å bli sliten nå

har ikke tro på babyen vil ut med detførste

Skrevet

Hei ska se at me treffest på fødestuå hehe, va å skreiv oss inn i dag.

Har på følelsen at hu snart komme, har hatt falske rier siden magen sank ca 1mnd siden å di blir bare kraftigere og krafigere.

Har 4 uger igjen te termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...