Karomamma Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Tremger hjelp!! Som alle sikkert har fått med seg nå, skal vi spille på Smuget fredag. Dagen etter skal vi spille på en firma-event på Vinterbro og trenger et sted å spise mellom rigging og konsert. Noen som vet om et greit sted? Dette er en gjeng med schwære mannfolk, så jeg antar at biff ogg øl er bra. Evenutuelt kinamat... Det skal ikke være så dyrt og det må være enkelt å få bord til 20 pers... Det nærmeste blir kanskje Ski? Eller Kolbotn? He he, jeg har jo ikke peiling
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 He he, er ikke lange biten til meg da vet du:-)) Nei da, men på Ski har de jo diverse. Der finnes det jo både Peppe`s, Egon og tar jeg ikke helt feil sikkert en restaurant med biff også. Lenge siden jeg har vært i Ski og spist, egentlig..... Kolboten er jeg ikke så kjent på. Men vet du, det står jo et skilt ved veien borte på Nesset, hvor det står Norsk/ Thaimat..... Litt oppi lia der:-)) Har aldri spist der så det kan jo bli en opplevelse...... Ellers så finnes det jo BurgerKing på Vinterbrosenteret da..ha ha ha ha. Men det er fine restauranter her i byen også:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Har ikke fått med meg den thai-greia... Men bortsett fra det er nok det aller nærmeste Villa Sandvigen (på gml Mosseveien), Ellers er det flere alternativer å velge mellom både i Ski, Drøbak, Nesodden og Kolbotn... I Ski er både Pablos pizza, Egon og Peppes ok alternativer. (De har hvertfall øl og mat der!) På Kolbotn fins Lapaz (bule med grei mat...)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 He he he det står skilt nede ved veien opp til feriehjemmet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå