SokkeLaila Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Den vil ikke sentrifugere lenger.. Den går vel på 7. eller 8. året -vet ikke hvor lang forventet levetid en vaskemaskin har.. Den har fått god pleie -har foret den med skittentøy minst et par ganger i uken og fått vaskepulver og skyllemiddel av beste kvalitet, altså! Bør jeg tilkalle hjelp? Broren til Byggmester Bob, kanskje? Kan det fikses? Hvem tilkaller jeg -aner ikke hvem som utfører førstehjelp på en vaskemaskin.. Har noen hatt det samme problemet? Lot det seg ordne med hammer, meisel og kjærlig pleie -eller er det like greit å la den sovne inn på en søppledynge for aldri mer å våkne igjen..?
It's all about me Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Har hatt samme problem. Da var det en spenne som hadde satt seg fast i filteret så hele maskina stoppet da den kom til sentrifugerunga. Etter at filteret var renset var den som ny igjen og har fungert i mange år etter det. Så sjekk filteret, trenger ikke være verre.
SokkeLaila Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Takker..! Da håper jeg enn så lenge at den bare har satt noe i halsen! Jeg har åpnet den luka og latt overskuddsvannet etter vasken renne ut, men kanskje jeg rett og slett må lenger ned i strupen på'n, ja! Skal se hva jeg finner..! *på med doktorutstyr aka gule oppvaskhansker*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Hvis det ikke hjelper å rense filter og sånn så kan du jo ta kontakt der du kjøpte den og høre om de har kontakt med servicemann for det merket du har.
SokkeLaila Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2008 ..hm.. 'Der jeg kjøpte den' er verre.. Den kom på døra som gave (les; hint) fra svigermor og hun er på ferie i det store utland om dagen..! Og jeg må jo vaske tøy NÅ.. eller iallefall i løpet av uka..! :/
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Da tar du bare en tlf til elkjøp eller noe og sier du har problemer med maskina di og sier hva merke det er. Aner ikke hva man må betale for sånt da, og ikke husker jeg hvor lang garanti/reklamasjonsrett det er...
SokkeLaila Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2008 Will do! Sjænk ju! ..antar glatt at jeg ikke har noen garanti å gå på.. Den er som sagt 7-8 år gammel og en kvittering på den finnes ikke i dette hus, skal jeg love deg..! Håper på rent, sentrifugert tøy og penger spart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå