Let's hear it for the boys! Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Er dette vanlig? Vi hadde sex rundt tiden jeg skulle hatt EL, og det var forferdelig vondt! I tillegg begynte jeg å blø litt... Skulle nesten tro jeg var jomfru!
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. oktober 2008 Dytter litt...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg får ofte vondt når jeg har sex rundt EL-tider, tror det er helt vanlig:) Har noe å gjøre med stillingen på livmortappen eller noe sånt.. Og blødninger kan bety at du er ekstra fruktbar:) Så krysser fingrene for at det ble full klaff for deg denne gangen!
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 Oi, oi, oi! Du må ikke si sånn, nå tente alle pluggene her! hehe. Jeg har jo faktisk veldig lyst, men samboeren min er litt på gjerdet enda... Vi får se!
*Lykkeliten* Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Når "hullet" på tappen er midtstilt (det er den under el) er det lett for penis og treffe akkurat i sprekken, og da kan det gjøre ganske så vondt ja..:s Men det er helt ufarlig..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, krysser fingrene for deg;) Samboern din blir nok glad uansett. Får satse på at du får positiv test om 2 ukers tid;)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 sikkert et dumt spørsmål, men kan den være det hvis man er gravid også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå