Gå til innhold

Ang sf mål..


Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble målt til 21 i uke 21 og nå 25 i uke 25.. hva måler dere andre? ser jo krysset er over den rød streken..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme som deg.... Antall cm i samme uke som jeg er...

Legen sa sist at de vurderer å heve den røde streken på det gravidskjemaet for folk var generellt større i dag sa hun.

Så tror det er helt normalt det du ligger på :D

Skrevet

Oki så bra .o))

Skrevet

Hei =)

Er i uke 28 og har sf mål på 30....godt over den røde streken.....

 

Skrevet

Jeg er 15 + 4 uker og ble målt til 17 cm i dag rett over det grønne feltet.

Skrevet

Hei jenter!

 

Er dette noe dere måler hos jordmor eller selv?

Jeg har ikke målt dette enda og er i uke 24 ca.

 

Skrevet

Jordmor eller lege måler sf på kontroll.

Begynte å måle på meg i uke 20...=)

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hahahahaha!!!!

 

Mitt var 35 cm i uke 15 eller 16....tvillinger...

 

Nyt magen deres jenter!

 

Hilsen tjukka ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...