Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg ble målt til 21 i uke 21 og nå 25 i uke 25.. hva måler dere andre? ser jo krysset er over den rød streken..
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Det samme som deg.... Antall cm i samme uke som jeg er... Legen sa sist at de vurderer å heve den røde streken på det gravidskjemaet for folk var generellt større i dag sa hun. Så tror det er helt normalt det du ligger på
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Oki så bra .o))
StjerneBella Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Hei =) Er i uke 28 og har sf mål på 30....godt over den røde streken.....
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er 15 + 4 uker og ble målt til 17 cm i dag rett over det grønne feltet.
En liten familie på tre:-) Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Hei jenter! Er dette noe dere måler hos jordmor eller selv? Jeg har ikke målt dette enda og er i uke 24 ca.
StjerneBella Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Jordmor eller lege måler sf på kontroll. Begynte å måle på meg i uke 20...=)
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Hahahahaha!!!! Mitt var 35 cm i uke 15 eller 16....tvillinger... Nyt magen deres jenter! Hilsen tjukka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå