lilletrollet Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hei. Er det noen som har oppskrift på Kaptein Sabeltann genser? Jeg har en gutt på snart 4 som ønsker seg denne til jul. Hvis du har den og har mulighet til å scanne den inn og sende den på mail hadde det vært helt toppers. Min mailadresse er [email protected]
Camani Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Hei, har du mulighet for å sende den til meg også? Jeg har en liten nevø som kom å spurte så fint om jeg ikke kunne lage en slik genser til jul... Camani
lilletrollet Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Tusen takk til Anonym for oppskrifta. Dersom det er noen som ønsker den fortsatt så send meg en mail og så skal jeg videresende den.
Blobbå Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Kan noen være så snill å dele denne oppskriften med meg??
CilaM/en på 2+en i magen Skrevet 24. desember 2008 #6 Skrevet 24. desember 2008 Hei. Jeg har en 2 åring som ønsker seg Kaptein Sabeltann genser. Hvis noen har oppskriften på denne tar jeg imot med glede:) Min mailadresse: [email protected] God jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå