Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 da babyen hennes var bare et par måneder at ja, selvfølgelig skulle hun være med mannen på tur med jobben hans da barnet var ca 6-7 mnd gammel, burde ikke være noe problem det. Når tiden kom da påmeldingen skulle være inne, trakk hun seg, hun hadde overhodet ingen sjanse til å reise fra babyen da, selv om foreldrene hennes skulle ta babyen, og de sa det var ingen problem. Hun ammet forøvrig, men babyen tok uten problem flaske.
Opp og ned er like langt Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 ...hva vil du frem til med dette innlegget da..?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Hehe! Venninna MI sa engang at hun fint kunne vaske tøy på en torsdag, ikke noe problem det! Så gikk både mandag, tirsdag og onsdag og hun vasket ikke tøy på torsdag selv om maskinen fungerte..! Så det så!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 0 POENG til deg............... hallo?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg vil bare få sagt at jeg driter i hva poenget er, men regner med at det skyldes at HI mener venninna var for optimistisk, ovenpå, kanskj bedrevitende og tok feil når alt kom til alt. HI hadde rett, venninna hadde feil! Så det var viktig å få fortalt til noen, selv som anonym og til mennesker hun ikke kjenner på et nettforum.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Så barnslige svar det var her da? Jeg skjønner venninna di veldig godt. Jeg trodde også at jeg skulle vel fortsette med mange av de tingene jeg hadde gjort før jeg fikk barn. Da lillegull kom, ville jeg ikke dra fra henne for alt i verden. Hun overnattet ikke uten mamma eller pappa før hun var tre år. Når det er sagt, så bor vi et stykke fra besteforeldrene og hadde ikke så mange muligheter til å ha barnevakt heller. Etter at hun ble tre har hun overnattet hos besteforeldrene flere ganger. Så det å få barn gjør noe med deg uansett om du på forhånd har tatt en avgjørelse om at det skal bli slik eller sånn!
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 hehehehe ja og nå kan vi vedde om hvor mange flere kameler man skal svelge i løpet av de neste 20 årene.....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #10 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg sjønner også venninna mi godt, klarte heller ikke gå fra ungene mine før de var ganske store, langt mindre være borte fra de en hel helg. Eldste var 1,5 år første gang jeg var borte en helg, og yngste var faktisk 2,5 år. Jeg har overhodet ikke sagt jeg har rett, ville bare fram til at de som reiser fra babyen sin eller ønsker de kunne gjøre det kanskje burde vurdert å ikke få baby ennå.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #12 Skrevet 14. oktober 2008 å jeg bare elsker de innleggene med at de som gjør slik og slik kanskje ikke burde fått barn enda!! kom deg ned fra den høye hesten din og spør deg om det er mor eller barn som lider under å overlate barnet til kvalifiserte andre for en liten stund eller la det få flaske i stedet for pupp en gang i blandt slik at mor og far kan finne på noe sammen, ta seg et glass vin eller elske uten å måtte snike seg inn på stua!=)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #13 Skrevet 14. oktober 2008 Sier bare det at om hverken mor eller barn har det bra, hvorfor gjøre det da? alle er ikke like. Venninna mi maste også endel på meg før hun selv fikk barn om å gå ut, at jeg aldri var med på noe mer, at jeg kunne jo ha barnevakt ol, fordi jeg ikke var klar til å overlate mitt barn til andre mens han ennå var baby. Etter hun selv fikk baby unnskyldte hun seg fordi hun hadde vært så du og tankeløs, for først da forstod hun(6 år etter) hvorfor jeg ikke ville overlate babyen min til barnevakt for selv å gå ut på byen. HI PS ser jeg kanskje har motsagt meg selv her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå