Gå til innhold

hvordan holde ut de siste ukene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan takler dere denne ventingen? jeg har klart meg fint så langt egentlig, men nå er det 13 dager til termin og jeg synes det er så vanskelig å innstille seg på at det kan skje når som helst, men at det også kan ta opptil 3-4 uker! plages med bekkenløsning, så tilbringer mye tid på sofaen med tvn. samboeren min jobber borte, så jeg begynner å bli nervøs for at ting skal skje når han er på jobb også! æsj! dette som egentlig gikk så fint!! kjenner bekymringene krype oppover ryggen på meg..... alle gode råd taes imot med stooooooor takk!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så glad i denne ventingen jeg heller. Men har funnet ut at det er lurt å ha noen planer hver dag. Jeg har gått tur, vært og svømt (kanskje ikke så aktuelt hvis du er veldig plaget med bekkenløsning, da), syr teppe til jenta mi eller bestemmer meg for å lese en bok e.l. Også er jeg altfor mye her inne og leser innlegg, da:)

Håper ikke mannen din jobber altfor langt borte da, men regner med han rekker fødselen din hvis du sier fra når det starter.

Ellers er det bare å slappe av og forberede seg til fødselen, jeg prøver å forholde meg til overtidsdatoen fremfor å gå å tenke at det kan skje når som helst, det hjelper litt. Lykke til!

Skrevet

Jeg baker litt når jeg kjeder meg. Ellers leser jeg en del, da går tida fortere. Viktig med sosial omgang. Gå på besøk eller be noen på besøk hos deg. Og for all del: ikke heng deg helt opp i termindatoen. Veldig få som føder på termindato. Kjenner mange som har holdt motet oppe fram til akkurat den dagen, for så å bli helt desperate i dagene etterpå fordi INGENTING SKJEDDE!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...