Gå til innhold

Tror dere fullmånen gjør underverker i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg krysser fingrer og håper at den funker for meg i kveld. er så lei nå, men er jo bare 1 dag på overtid da...

Tror du den har effekt på deg? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 16, så kanskje fullmånen kan gi den lille et ekstra spark i rompa...

Ellers så gruer jeg meg såpass at jeg ikke har blitt utålmodig nok ennå. Vet ikke om fullmånen har effekt på meg, men kan jo håpe. Like greit å bli ferdig med det:-)

Skrevet

nei, føler ikke på meg at den kommer til å hjelpe på...men håper som en galning at den vil det;)

Skrevet

nei, tviler vel veeeldig sterkt på det, meeeeen jeg håper intenst da. har blitt så ufattelig sliten i det siste og har jo vondt og konstant nedpress, så jeg greier jo ikke gjøre noen ting med ettåringen min. syns fryktelig synd i han som må slite med meg hele dagen. :( skulle så gjerne ha kastet godklumpen min i været og danset som gal sammen med han :) men kroppen vil ikke følge hodet desverre. så nå må jeg få denne ungen ut så jeg kan begynne med "komme-tilbake-til-meg-selv-fasen" Man er jo ikke akkurat 100% etter en fødsel, men da er i det minste pappaen hjemme 2 uker også og kan underholde litt. :)

Skrevet

Jeg har litt tro på at månen kan virke inn. Hadde termin i går, men jeg tror ikke det blir noen fødsel på meg enda nei. Var til jordmor på kontroll i dag, men hodet var ikke festet enda... Men innen neste fullmåne, da er jeg mamma!!! ;)

Skrevet

Var det ikke fullmåne i natt da?

Skrevet

Håper virkelig det! Hadde termin igår, så er ganske klar for å få gullet ut nå..... Var nettopp hos jordmor som sa at det er ingenting som tyder på at det er flere fødsler rundt fullmåne, men derimot flere som får vannavgang. Det var visst bevist! Så vi får håpe vannet går i natt damer!!:=)

Lykke til!

Skrevet

Ja, er det ikke noe med at månen påvirker vannet,flo og fjære osv?? Jm sa idag at hun hadde hørt at det var flere som får vannavgang når det var fullmåne enn ellers.. Har litt troen jeg altså, på at den i noen tilfeller kan påvirke, håper vannet mitt går inatt ihvertfall!!!:P

Skrevet

Håper det! Er 8 dager over termin i dag.

Nå kan jeg ikke gjøre annet enn å satse på fullmånen!

Skrevet

Nei i følge den kalenderen har fullmånen vært, natten den 14. Etter klokken tolv i kveld er det jo den 15.oktober...

Skrevet

Det er fullmåne nå til natta... 15 oktober kl 04:12. Så det er fortsatt håp.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...