Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Kanskje ett dumt spørsmål, men spørr alikevel... Hvor stor er egentlig sjansen for å bli gravid visst man har ubeskyttet sex i eggløsningstiden? Jeg vet veldig godt akkurat når jeg har eggløsning, kommer stortsett på dagen 2uker etter mensen første dag. blir også veldig "våt og kåt" i denne tiden (sorry detaljene). hadde sex i går, og var litt uforsiktige siden vi ikke har noe i mot en til liten tass, men vi prøver ikke helt 100%, skjer det så skjer det liksom. Vet jeg har eggløsning nå, men det er vel ikke slik at man helt 100% sikkert blir gravid når man har sex under eggløsning??? er vel flere faktorer som spiller inn vil jeg tro? noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg vet ikke... Men nå fikk jeg litt hetta selv!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Etter min erfaring er sjansen kjempestor. Begge gangene hadde vi sex bare en gang og det var ikke på selve eggløsningsdagen en gang!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Å faen... hehe. Jeg, som den idioten jeg tydeligvis er, trodde jeg hadde eggløsning en uke etter det aktuelle samleiet. Men den gang ei... Ikke HI, forresten!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 jaja, får bare vente å se... regner med at jeg vet helt sikkert om noen uker skal bli artig å se, har jo veldig lyst på en til innerst inne. Sist jeg ble gravid så hadde vi også sex 2 uker etter mensens første dag, å det var på første forsøk skjer det så skjer det skjer det ikke, så er det helt greit det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå