Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 hei, jeg skal til lege i morgen, tok testen for en uke siden, er 7+5 i dag (etter min termin). Er litt små nervøs for legetimen, har ingen symptom på at eg er gravid, "bare" en positiv test...kan eg ha mistet uten å merke noe? har ikke blødd og har heller ikke hatt vondt. Har tre eldre barn og hadde "alle" symptomene med de. Noen som har det slik kansje?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 heisann.. tror du kan ta det litt med ro. Jeg hadde absolut Ingen symptomer da jeg var gravid forige gang.... hadde bare en rar følelse som fikk meg til å teste. og der var eg gravid.. Så er normalt å ikke ha det også
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 takk...det roet meg ned litt,,,,blir jo litt psyko innimellom, og var kjempe trett, kvalm og brakk meg hele tiden fram til uke 16 i mine forrige sv. he-he.......er jo glad for å slippe symptom (tretthet er verst) men vi bekymrer oss litt mye tror jeg.... lykke til og takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå