Gå til innhold

Hei! Her kommer jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan da ikke få barn etter jeg er 40 tenkte jeg og trodde jeg var ferdig med det der. Eh vel ...nå har naboen som er på samme alder fått en herlig krabat. Jeg er herved inspirert igjen, og mannen er med!

Er i 2.pp. Hadde alle symptomer 1.pp og husker jo nå at hormonene jobber på spreng samme om det er TR eller graviditet på gang.

Har friske fine barn fra før.

Satser på å ikke få kalde føtter i siste liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott at du fant veien hit inn da : ) Ganske stille her til tider, så vi trenger flere her =)

Hormonene raser i oss alle....opp og ned turer som er flott å få dele med mennesker som går gjennom det samme!

Lykke til med 2. pp . Jeg starter i kveld på 3.pp. og tenker som så at alle gode ting er 3 ; )

Har du mange barn?

Skrevet

Velkommen hit! Håper oppholdet ditt ikke blir for lenge!

Snakkes :-)

Skrevet

Lykke til med 3.pp. Blir spennende dette!

Jeg har 4 fra før......gjett om jeg kommer til å få høre det hvis jeg blir gravid. Hva skal jeg med flere?

Ho eldste er flytta ut og jeg har 3 i små skolealder. Var veldig ung da jeg fikk den første, så nå får jeg kanskje prøve den andre enden. Føler meg ikke gammel, men tenker at fremtida er mer usikker kanskje.Jeg blir snart 42. Tenker masse for tida. Valg som dette endrer livet drastisk. Særlig hvis en skulle få et sykt barn eller flerlinger. Men det går jo oftest bra da.

Skrevet

Takk takk! Hyggelig å bli kjent med andre i samme situasjon.

Skrevet

Det er jo greit å gjøre seg opp noen tanker selvfølgelig, men vi er vel kanskje bedre rustet til å takle det hvis noe skulle skje. Når det gjelder alderen, så må vi jo ikke glemme at vi holder oss yngre med små barn. Du er jo dessuten så heldig å ha flere andre barn, som kommer til å kunne trå til og dele gleder med! Den nye babyen kommer til å ha mange rundt seg, så stå på!

Skrevet

Hei og velkommen inn, Mizzi! Jeg er også ny her, er 39 år og ingen fra før så begynner å haste litt...Jeg mener at hvis dere i familien er enige om en til så bør ikke alderen være det som stopper forsøket, og ihvertfall ikke hva andre eventuelt måtte mene! Ser masse fordeler med det å være voksen og (forhåpntligvis",)) mer reflektert enn man var før. Sykdommer hos seg selv og barna kan man aldri garantere seg mot, uansett alder! Like viktig å se litt på hvordan man lever, mener nå jeg.

Nei, stå på og lykke til med prøvinga! Jeg er sikker på at det blir kjempekoselig med en til, og bli skikkelig storfamilie!

Skrevet

Hei Hillbillie! ja visst er det heldigvis mange gode argumenter for å prøve i vei. Har alltid vært alt for opptatt av hva andre mener og synes. Jeg tror jeg endelig har innsett at det er mitt liv og jeg faktisk vet best hva jeg liker her i livet.

Så får andre kjøpe seg nye pupper eller whatever som gir dem lykke.

Lykke til med prøving du også! Superspennende !

Skrevet

Ja, hver enkelt får ta ansvar for eget liv, men ikke dermed sagt at det er like enkelt å blåse i hva andre mener, jeg øver meg på det hele tida",)

Hvorda ligger du an i løypa? Jeg har ikm imorgen....superspennende...tror helst at tr kommer men enn så lenge kan man jo håpe! Gledelig hvertfall at nå ser det ut som om jeg er på normal syklus. Sist kom tr etter bare 3 uker, samtidig som puppene var vonde hele perioden og det pleier som regel bare å være fra el til mens...klarte ikke å finne el heller og lurer på om hormonene begynner å forandre seg mot overgangsalder...grøss..

Skrevet

Jeg er på EL jakt, har testet et par dager nå. 20 okt skal el komme etter syklus, hvis den er 28 dager da. Aner ikke hvordan syklusen min er . Har hatt hormonspiral i 3 år.Er i 2.pp. 1.pp var 28 dager etter at jeg tok ut spiralen. Bruker el tester denne mnd for å se om jeg i hele tatt har el. Selvsagt reiser mannen min vekk 20-22!!! Timing!

Krysser fingre for at TR ikke kommer til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...