Gå til innhold

Hvordan gikk det superspent75?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig jeg!

Jeg mener å ha hatt spontan abort og legen er veldig enig. Ligger hjemme med kramper og voldsomme blødninger ..

Krampene startet endag etter mens skulle komme - dvs de satte de inn for fullt!

Ikke feber , men virkelig sjeldne smerter.

Så har nok abortert på tidlig stadium.

Prøver videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisan,

huff så leit å høre:(( TR kom for fullt på fredag hos meg, så mine symptomer var bare ren skjær ønsketenkning;)) Så da blir det en ny pp med IKM45. Er det omtrent da det er IKM hos deg også? Jeg skal liksom prøve å ikke stresse med det, men det klarer jeg absolutt ikke!!! Spesielt ikke nå da jeg fikk høre at naboen min er gravid, pluss at bestevenninna mi er det også. Skulle jo så gjerne gå gravid med dem. Huff, skulle ønske jeg bare kunne si hokuspokus, så var vi gravide hele gjengen...;)) Bedre lykke neste gang til deg fra meg!!!

Skrevet

Hei, synd for oss begge da..

Jeg tror det er mulig å bli noe gal av å være her inne mye. Skal nok prøve å ikke suse inn her for ofte - særlig de dagene før IKM er man jo helt satt ut.

;) Hokuspokus hjelper nok ikke, nei...Men jeg tror det er sunt å drømme, se for seg at en er gravid, men også klare konkret å fylle dagene med annet. Det betyr at når tankene blir for sterke, at en kan klare å lese en bok som handler om noe annet. De gangene jeg oppdager at jeg har lest fire hele kapitell og halvannen tenkt på noe HELT annet, da blir jeg stolt.

Jeg har ikke barn fra før og er nok ganske så klar for dette, men prøver å leve livet på andre måter også!

LYKKE TIL til oss begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...