Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha uformell venne fest etter at vi giftet oss i hemmelighet tidligere i høst. Har leid lokale, og da kan vi invitere alle de vi vil, da vi har god plass. Hva gjør man da med mat? Er det super kjipt å servere pizza med øl og vin til? Pluss div snacks.

Hadde tenkt på gryterett, men da blir jeg stående på kjøkkenet hele fredagen å steke kjøtt og forberede salat.....

Vi blir ca 35 stk.

Noen synspunkt?

Viktig å presisere at dette er en uformell fest, og at vi fokuserer på å ha det kjekt med vennene våre. Og håper alle kommer selvsagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizza og brudekjole passer vel ikke helt sammen, men jeg regner med du ikke skal være hvit brud?

Skrevet

Dersom det skal være veldig uformelt så hadde jeg gått for pizza.

Om det skal være sånn "passe" formelt (pynte seg litt og litt stas), så hadde jeg fått et cateringfirma til å ordne et eller annet. Da er det eneste dere trenger noen som kan hjelpe dere å rydde av bordene når dere er ferdige med å spise. Sette frem / legge på serveringsfat gjør de som leverer maten (ikke servere, bare sette serveringsfatene på bord hvor folk kan forsyne seg).

Skrevet

Tapas?? eller koldtbord?? har vært i uformelle bryllup/fester der dette har blitt servert, og det funket supert. Alle gjestene hadde med seg selv det de ville ha å drikke :)

Til snack kan du jo ha frukt (melon, noe litt annet enn bare banan og eple kanskje), å så potetgull og nøtter o.l.

Håper dere får en koselig kveld :D

Skrevet

Jeg synes det høres bra ut å servere pizza og øl, så det blir det to tomler opp for her.

Skrevet

Brude kjole og pizza....hehehe... Vi har allerede gifta oss da. Festen skal vi ha nå om ikke så alt for lenge. For vennene våre så tror jeg det viktigste er å treffes. Og det er skjelden vi får tatt oss en fest sammen, nå som vi bor spredt over hele landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...